Gå til innhold

Noen som har fått barselgruppe enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått baselgruppe enda?

Funker det fint?

Tror det blir treff før sommerferien på oss.

Blir hyggelig sånn når ting begynner å falle på plass.

Knåtten er 4uker idag:)

Skrevet

Jeg er i barselgruppe nå. Veldig koselig! Vi har hatt to treff nå,første gang på helsestasjonen og en gang på kafe. Ble enige om å møtes for å trille

tur og ha det sosialt. Vi er 8 stykker tilsammen og alle i ammetåke....ikke lett å huske navn;-)

Bolla ble 7 uker på fredag. Tiden går egentlig utrolig fort!

Skrevet

Har hatt 1 treff, og skal ha 1 til om ca. 1 uke. Begge på helsestasjonen. Vi er bare 5 personer, og alle bor langt unna meg, så tror ikke det blir noen som jeg kommer til å ha kontakt med utenom, og som blir trillekamerater. Litt synd, for det er hyggelig å gå tur med flere. Men, greit å ha noen å utveksle erfaringer med og som har babyer som er født samtidig. Men, der synes jeg det er greit å bruke denne siden også, får masse nyttige svar her :-)

Skrevet

ikke fått barselgruppe av helsestasjonen enda,men vi fra bim treffet holder sammen.d e mix av når trollan e født. min e 2mnd i dag. hurra. sykt kor tida flyr.

Skrevet

Jeg fikk barselgruppe satt sammen av helsestasjonen da sønnen min bare var 3 uker jeg. Vi har møttes en gang i uken siden det. Kjempekoselig

Skrevet

Jeg har min første barselgruppe i neste uke og gleder meg masse til det! Lille nurket blir snart 5 uker, helledussen som tiden flyr!

Ozgirl78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...