Northernlights Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Ser det har tippa over til 10.juni hos dere, så da er det offisielt den amerikanske farsdagen. Gratulerer nå til alle norske pappaer også,jeg!
Northernlights Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2007 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!! sorrrryyyy Var ei uke for tildig med den der,jeg! (((sitter i en krok og rødmer og skammer meg...)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå