Gå til innhold

ang navlebrokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren vår( 14 mnt) har utstående navle...det er det jeg har trodd at det er.trodde brokk var noe helt annet.legen har ikke nevn at noe var galt på kontrollene...men nå fikk jeg helt hetta da jeg leste om navlebrokk.

er utstående navle og navlebrokk det samme?? har ikke prøvd å dytte den inn eller noe..og hun har ikke vondt.den er bare utstående..ikke overdrevent mye..men litt.

er det noen som kan svare pliis..grunn nok til å holde meg våken i natt dette her..:( er det farlig? fikk bare lest litt.hun er jo 14 mnt...brokk skulle jo gå bort etter et år sto det...men det har det ikke gjort på henne..om det er brokk da...vær så snill å svare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare dytte i vei her

Skrevet

Hvis ingen har sagt noe på kontrollene på helsestasjonen, så tror jeg ikke det er grunn til bekymring. Og i løpet av 14 mnd er det jo en del kontroller.

Lillegutt hadde navlebrokk da han var nyfødt. Trodde bare han hadde veldig utovernavle, men det var visst navlebrokk, sa de. Det gikk over av seg selv, og det sa de også. Hvis navlebrokk ikke blir borte, så kan den opereres.

Tror nok du kan sove godt i natt. Hvis du fremdeles føler deg usikker på om det kan være navlebrokk, så ta en tur på hs med henne.

Skrevet

takk for svar..uff..blir jo helt poaranoid her:)

er enig i at dem nok hadde nevnt noe på alle kontrollene..men skal nevne det for h.s neste gang...ha en fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...