Søtnos Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg er 21år, men liker en på 35år. Burde jeg slutte med tanke på aldersforskjellen? Har vi en fremtid med barn sammen? Hva skal jeg gjøre? Er noen år.. men likevel bryr jeg meg ikke om den. Er ikke det som teller.. men hva vil familien si dersom vi får barn ol..?
litakine og Theodor Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Synes ikke det var så fryktelig voldsomt, og absolutt overlevbart. Hvis dere liker hverandre, ville jeg satset, alder har så lite å si, hvis du klarer å leve med at det kommer til å være en del forskjeller mellom dere - vanskelig å kombinere vennegjenger f.eks
~Roskva~ Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 14 år synes jeg er ganske mye, i hvertfall når du er så ung som du er. Merkelig nok virker aldersforskjellen mindre jo eldre man blir... Det er klart det kan gå, vi har alle hørt om par som får det til å klaffe til tross for stor alderforskjell. Men liker han deg, da? Det har jo ganske mye å si.. Hvis dere skulle bli sammen og starte familie, bør du være forberedt på å møte en del negative reaksjoner, men hvis dere begge hvirkelig vil klare det, så er det klart det kan gå :-)
Patetica fåkksi Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Alderen har ingen ting aa si, problemene kommer kun pga trangsynthet. To veldig gode venner av oss har vaert sammen i 7 aar og de er 25 og 64. Altsaa starta da hun var 18. Og jeg kan love dere at jeg har ikke sett mange par som er saa lykkelige som dem, og som har saa lite problemer som dem. De har full respekt for hverandre og lever et perfekt forhold. At folk ser paa dem med store öyne og sier stygge ting, sier bare noe om hvor umodne folk kan vaere. Vaare venner hever seg over dem.
SusyQ Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Min mor og far har omtrent den aldersforskjellen som du HI, og de har vært lykkelig gift i snart 40 år. Leier hverandre fortsatt når de går ute, thihi ;-) En sånn aldersforskjell er stor når man går på skole, men når du begynner å jobbe betyr det ikke noe. Og det er ikke snakk om uhørt mange år heller. Gjør dere hverandre lykkelige, er det hvertfall verdt å forsøke :-)
Kaosmamma' n Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Kjærlighet kjenner ingen alder, følg hjertet ditt.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Faller dere to for hverandre, er saken klar! Dere kan absolutt ha en fremtid sammen. Og da skal dere heller ikke bry dere om hva andre sier.Go for it
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 kjærlighet har ingen alder. jeg var 19 1/2 når jeg møtte han jeg giftet meg med. han var 34 1/2. han har to barn på nå 18 og 17år, vi har vært gift i snart 4år. nå er han 40 og jeg 25. og vi venter vårt barn nr 4. og vi er lykkelige.
Tredjepåplass Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Jeg møtte mannen min da jeg var 22 år og han var 34 år. Syns det hørtes mye ut med en gang, men det føltes ikke så mye. I begynnelsen var det merkelig å forholde seg til hans venner, som så på meg som et lite barn, men etter hvert gikk det seg til. Det har aldri vært noe problem i forhold til mannen min, vi er veldig like på mange måter, og jeg tenker aldri over det. Vi har to barn på 3 og snart 5, et på vei. Men jeg må si at jeg er glad for at vi var sammen en stund før vi fikk barn, for jeg var veldig umoden som 22. Nå har vi vært sammen i snart ti år, gift i snart 6. Tror det har mest med personlighetene å gjøre, enn alderen. Vi fikk litt kommentarer fra familiene i begynnelsen (de første ukene), men ellers har ingen sagt noe spesielt. Vi ventet til vi var gift med å få barn, det tror jeg var lurt i forhold til familiene. Tror de hadde reagert om vi hadde blitt gravide med en gang. Lykke til!
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Syns dere skal satse jeg! Kjærlighet kjenner ingen alder. Har selv vært sammen/gift med en som var 10,nesten 11 år eldre enn meg. Gikk ikke fra han pga aldersforskjell. Lykke til! )
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 synes det er helt greit jeg, jeg liker også eldre menn fordi de er mer modne enn menn på min egen alder... jeg er 25 og typen er 37, blir 38 om en mnd, og vi har det kjempefint sammen:) men jeg har hatt en annen eldre kjæreste som sa alle de rette tingene, men viste seg å være den største løgneren og playeren på jord... så bare pass på at typen din ikke er en sånn...
Snart 3barnsmamma:) Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 Synes det er helt greit jeg .. Mellom meg og samboeren min er det ca 10 år.. Og vi har det helt perfekt sammen
Louise-and3girls Skrevet 11. juni 2007 #13 Skrevet 11. juni 2007 Har vel ingenting å si=) Hvis det er følselser der, ville jeg ha satset på det.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #14 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er 20 og sambo er snart 32, altså 12 år imellom oss... og vet du hva? - det gjør ikke noe. Er det følelser i bildet, så glemmer man den aldersforskjellen... Vi har det også helt perfekt nå!
*Kattemor* fikk jente Skrevet 11. juni 2007 #15 Skrevet 11. juni 2007 Alder har ikke noe å si, det er følelsene for hverandre som teller =) Mannen min er 9 år eldre enn meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå