Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 hei! Kjeder meg, ungene sover og kona er på tur med jentene i helgen. Er du alene? Kan ikke du komme over eller jeg til deg så kan vi ha det litt festlig sammen? Du vet hva jeg tenker på da???
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 skriv. "Hei selvfølgelig ville det vært koselig med besøk i kveld:-) Jeg har mensen, diarre og det lukter svette av meg etter at dusjen har gått i stykker!! setter på kaffen så kan vi sikkert ha det festlig..PS du har ikke noe canestensalve liggende hjemme? da jeg har gått tom"
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Har noen humoristiske eks-naboer jeg også sjø:-)
Northernlights Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Det som slo meg da jeg leste dette fra deg HI, var at det kanskje er ei sjalu nabodame som står bak, for å fiske hva du svarer...
piano♫ Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Northernlights: Er du ei sånn som alltid gjetter slutten på filmer også? Og som som regel tipper riktig? Grmf. Jeg skjønner aldri slikt, jeg. Men det kan veldig godt hende at du har rett :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Sjalu nabodame? Men det er faktisk sant at hun er borttreist. Dessuten så har jeg ingen intresse av hennes mann, er langtfra min type. Har enda ikke svart, tror jeg bare overser hele hans opplegg. Vet sms en kommer fra hans mobil da han alltid har mobilen i slik skinnveske på beltet.
Libido- Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 skinnveske på beltet? oh my. han hørtes lekker ut. Er du fra Trondheim eller??
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Skjønte ikke helt sammenhengen mellom den lekre skinnveska på beltet og det at du visste at det var fra hans mobil!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Sånn mobilveske som henger fast i beltet på buksen da. Kan umulig tro at det er noen andre som har sendt den sms en fra hans mobil, så han også i kjøkkenvinduet i sted, men da stod jeg bak gardina så han ikke så meg. Hvorfor lurer du på om jeg er fra Trondheim?
Libido- Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 huff glem det. Skinnveske/belte/mobil = Harry. Trondheim.. harry....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 hehe.. så det er kun trøderske mannfolk som bruker skinnveske på beltet til mobilen:-)
kyss kokken Skrevet 9. juni 2007 #15 Skrevet 9. juni 2007 Jeg hadde bare skrevet "jeg er nå ikke tankeleser, men hvis det du tenker er å være utro mot kona di, så synes jeg du burde tenke LITT mer på saken. DUST" sånne folk er bare tragiske..
Libido- Skrevet 9. juni 2007 #16 Skrevet 9. juni 2007 ja ja sånn der omkring. Alle onklene dine har det sikkert! Men kan ikke helt se at du er typen til det. Jaffal ikke i mitt hode =P
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #17 Skrevet 9. juni 2007 "I'm on my way horndog" Hvordan kan du si nei til å ha deg med en ordentlig lekring med skinnbelte og mobilen hengende på siden? Høres innmari fristende og lekker ut;-D! Lucky duck!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #18 Skrevet 9. juni 2007 Bor i Trøndelag, men ikke i Trondheim. Han sitter vel i stua og syns synd på karen som ikke fikk noe oppmerksomhet i kveld??? Jaja nå tar i alle fall jeg kvelden her, så kan han jo bare lure på hvorfor jeg ikke svarer!
Northernlights Skrevet 9. juni 2007 #19 Skrevet 9. juni 2007 Jada, har ofte rett på slutten på filmer ;o) Ofte må jeg lage min egen slutt, for filmen var så dum..utrolig mange teite "slutter"" Tror jeg har vært på dib for lenge. Dette er noe en dibber kunne ha funnet på...å sende "fiske-sms"!
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #20 Skrevet 9. juni 2007 hehe.... Morsomt!.....ler av denne tråden...fra Dr Y sin kommentar til mobilskinnveske i beltet.........(tror jeg begynner å bli trett;-)... Virker ikke som noen lekkerbiske nei, ser han for meg bak gardinen med moben i skinnvesken i beltet...hahaha..........
♥sjiga♥ Skrevet 10. juni 2007 #22 Skrevet 10. juni 2007 hahaha bruk den til drypperten. den var bare knall.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #24 Skrevet 10. juni 2007 hva hjelper vel det? det er jo ikke noe "bevis" det da..
Mage Mi Sa Jo Skrevet 10. juni 2007 #25 Skrevet 10. juni 2007 så vis henne meldingen når hun kommer hjem hun ser jo da at det er fra hennes egen mann. men gå i dekning for det blir krig. hvorfor spør du her hva du skal gjøre når du allerede har bestemt deg for ingenting. dine valg er slik jeg ser det: - du tar for deg gubben, enten det er ved direkte avvisning eller spydig humor. - du tar i mot tilbudet - du sørger for at kona hans finner det ut( her vil du mest sansynlig få bråk) - du ignorerer hele greiene og later som ingenting. (ser jo ut til at det er det du har tenkt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå