Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 hvis ungen min ikke spiser all mm som jeg har pumpet til ett måltid, kan jeg da varme det på ny ved neste måltid? eller skal man bare varme det en gang?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Man skal bare varme det en gang, pga det kommer masse bakterier hvis du varmer det flere ganger.. Men det gjelder jo mme, og andre ting også, som grøt middags glass osv...
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Hvis den e varma opp fra før så e svaret nei d kan du ikkje. Bakteria har hadd godt grogrunnlag i og med at den har vært varma opp t 37 grader som e den temperaturen dæm trives best i. Ville aldri gitt mi jenta morsmelk som har vært varma to ganga.
pinglo Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Jeg fikk vite at det gjorde ingenting om en varmet opp mm en gang til,men ikke mer enn det. Men mme skal bare varmes opp en gang.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Tror ikke det er noen krise å varme det mer enn en gang, men det bør nok ikke stå så lenge i mellomtiden.., Snulla her spiser utrolig tregt og jeg pumper en del siden hun ikke orker å puppe så lenge (slapp pga. gulsott). Hender jeg må varme melken en gang til ila. måltidet for på slutten er melken blitt litt for kald til at hun vil ha den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå