MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 JEg har tatt magebilder idag! Ta dere litt tid og si hva dere synes da... En liten håndfull bilder ut av 350 stykker Hehe!!! Tusen takk ... http://www.facebook.com/album.php?aid=27306&id=861100502
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Får feil på den siden jeg, selv om jeg er meldlem av facebook selv og. This content is currently unavailable The page you requested can not be found right now. It may be temporally unavailable or the link you clicked on may have expired. If you think this is a mistake on our part, please report the error to customer support.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Hmm... seriøst? Er flere som har vært inne og sett da:O Prøv og gå rett inn på profilen min da kanskje? Jeg heter Monica Therese Igesund Da skal det vel kunne gå ann å søke meg opp? hehe
mybabyboy Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 jeg kom inn jeg=) så fiiine bilder du har tatt, likte de med mannen din kjempegodt, dere var så fine sammen, og morsomme noen av de også da=)
Patetica fåkksi Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Man kan söke paa personer, men for aa se profilen dems med alle bildene maa man bli godtatt som venn först. Men jeg skal sjekke naa da, likevel..
mybabyboy Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Jeg er jo ikke venn da, kjenner henne ikke i det heletatt
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Det var kjempe fine bilder :-) ser du er fødeklar iallefall, og du kler graviditeten veldig bra! :-)
Patetica fåkksi Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Jeg sjekka nettop og fikk samme feilen som hun förste her skreiv.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 fant deg jeg, men kom meg ikke inn på profilen din der inne, da må jeg legge deg til som venn først=P
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2007 Så rart at så mange får så mange forskjellige beskjeder da... MEN.... Holder på å fikse til noe annet, så alle skal kunne se=) To sekund=)
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Kommer ikke inn jeg heller...
Potetstappe Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Kom ikke inn på de jeg heller... Legg ut noen her da:-)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 jeg kom heller ikke inn...fikk dette svaret her ... This content is currently unavailable
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. juni 2007 Skal legge de ut på en mappe ALLE har tilgang til... Holder på å uploade.... 22% gjennomført.. Må smøre oss litt med tålmodighet... Å, jeg er spent selv jeg nå!! Hehe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. juni 2007 #15 Skrevet 10. juni 2007 Får fortsatt ikke sett bildene jeg! Har lagt deg til som venn jeg da, så hvis du lurer på hvem faen Merete M er for noen så er det meg! Hehe.... Vi skulle forresten ha laga en englegruppe der inne! Tihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå