Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Er i begynnelsen av uke 33. Synes magen min har "sunket". Er dette normalt?
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 j er i uke 34 og d har sunket på m og siden par uker siden, tror ikke d er farlig men skal høre m jm på mandag:) lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 har hodet festa seg hos deg da? Har stikkinger i siden noen ganger....huff.... :/
jentebabymom Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 jeg er i uke 35 og magen min strutter i været enda..ikke tengn til at den vil synke huffffff vil få litt lungeplass
VinterSol+2 Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 haha, jeg trodde min hadde sunket ferdig jeg, men den bare synker og synker og synker! i går oppdaget jeg at jeg har "mistet" navelen min.. den som pleide å strutte ut på kanten av magen, nå har den synki ned så jeg ikke kan se den lenger.. hihi. merkelige kroppen altså!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Etter som eg skjønnar på nicket ditt er du veeeeeeldig (føde)klar ) Eg har nok att nokre veker med ruging eg....og navlen struttar som ein stolt hane....noko den heilt sikkert kjem til å gjera etter fødselen og.... Det som er mest "slitsomt" med at ein sig ned så tidlig, er all masinga om at når skal du føda da? er ikkje lenge igjen no?! skal du gå slik heeeeeiiiiile sommaren....stakkar deg!!!!! og idenne varmen da ..... phu.... =) Men du VEF......kroppane våre er ikkje så "merkelige".....me har jo eit lite mirakel inni der....so om magane dinglar etter golvet....og navlane er aldri så rare....så er me heldig!!!! ha ein flott dag....i sola og varmen *forhåpentlegvis*
VinterSol+2 Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 ja, syns det er helt fantastisk jeg! hehe, "hva skulle jeg gjort uten kroppen min" om du skjønner? den gjør jo alt av seg selv, tenk om vi skulle tenkt ut alt dette rundt graviditeten selv? Slutter aldri å la meg forundre eller begeistre.. hehe, og ja, jeg er VELDIG fødeklar. men samtidig sitter jeg ikke og gråter enda, lissom.. koser meg med familie og venner, legger planer som om ikke det var termin rundt hjørnet osv.. da blir jo ventetida både kortere og hyggeligere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå