benteeli Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Babyen min på snart 3 mnd har hvite blemmer i hele munn. Trodde først det var rester etter gulp i munnen, men så nå ser jeg at det er hvite blemmer. Tett i tett på tungen og lepper og alt. Noen som vet hva det er? Han virker frisk og tilfreds ellers, virker ikke som det plager han. Men jeg blir jo litt bekymret da.
benteeli Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Har hørt om trøske, ser det slik ut? Er det noen behandling, eller skal man bare la det være?
benteeli Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Dytter, vil gjerne vite hva jeg skal gjøre med disse blemmene. Helst før jeg legger meg... så slipper jeg ligge å gruble
LivetErEnLek Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 mi har hatt det, og det så ut som hvite blemmer. Vi fikk medisin på respet fordi hun var så plaget, men har hørt om mange som bruker kjerringråd med god effekt. Du kan jo ta en titt her. http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/kjerringr_d/trske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå