Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Når er det vanlig å begynne å tenke babyklær og utstyr?? Å ha det klart... Får meg ikke helt til å begynne med det ennå, er nettopp bynt på min 24 uke, venter tvillinger, så sjanser er stor for at de kommer litt før. Vi får vogna i neste uke:-) og bilstoler har vi fått og senger. Men ikke så mye klær...
litakine og Theodor Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 jeg er 27 uker på vei,og er så og si nesten ferdig. Du burde vel kanskje begynne nu snart, i og med at du venter tvillinger, du blir jo ganske stor, samtidig som dem ofte kommer noen uker tidligere.
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Ja du har vel rett i det. Men har du vasket alt av klær?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 hei du:) jeg er snart i uke 25 og har kjøpt en del allerede. Vogn stellekommode (nesten som ny) bilstol (nesten som ny) brystpumpe (ubrukt) vippestol (nesten som ny) dyne til seng og vogn vugge (låner) tanta mi kjøpte alt nytt til hennes siste lillegutt og jeg har overtatt en del fra henne som du ser. Har også arvet masse gutteklær, men også kjøpt litt selv. Skal vente med å vaske de enda til det nærmer seg. Mangler: Seng madrass voksipose babycall sengehimmel lammeskinn syns det er greit å skaffe inn litt og litt jeg da=) Masse lykke til med de to:=)
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 Takk for det og i ligemåte :-) Har fått litt div utstyr fra noen slektninger som er helt i hundre :-) Endelig kommer tvillingene som de har ventet på. Skal vel begynne me innkjøpinga når feriepengene kommer og ikke minst skattepengene:-) Så det blir vel no i denne mnd. Men håper å få vite det andre kjønne. Har vært greit når man skal handle osv. Har lagt av stellebord og to dunposer. Men har nesten ingen klær! Men regner med jeg får en del av søstra til min samboer. Men syns kanskje det er tidlig å spørre om dem...? At hun blir å si at det ikke haster, at jeg ennå har leeeenge igjen. Men tida går jo så fort!! Og hun har bare jenteklær :-/ Og jeg tror vi får en av hver :-) har det på følelsen. Men jordmor trur det blir to jenter, men va litt usikker på den ene. Så sjanse er der :-)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Så morsomt at du venter tvillinger da. Har selv tvillinger på snart 1 år (13.6) Det du må ha er: -Helsetepper -sengetøy -dyner/puter -babycall -stellebord -badekar -gulpekluter -hentesett Husker ikke mer jeg akkurat i farta. Kommer sikkert på mer. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke kjøpt så veldig mye klær. Når mine tvillinger ble født i uke 31+5 så lå de lenge i kuvøse og da hadde de ikke klær på seg. Var ikke så mye av de klærne vi hadde som passet heller. Str. 44 var jo ALT for stort. De drokna jo i det. På sykehuset fikk vi også låne klær til å begynne med siden vi hadde jo ikke akkurat tenkt å få de så tidlig heller da. Du kommer sikkert til å få litt klær i gave også. Husker på slutten så var jeg ganske stor og tung at det var slitsomt å gå å handle. Så tenk litt på det også. Saueskinn fikk vi på sykehuset faktgisk helt gratis. De lå på de og de sa det at de kunne ikke bruke de om igjen. (de er jo ganske dyre også da) Får jo håpe at du ikke føder så tidlig da og MASSE lykke til !! =)
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 Ja har ikke tenkt å kjøpe så mye klær, får endel arveklær og. Men skal begynne nå så smått å få litt orden på ting. Som du sier så blir det tyngere mot slutten. Er veldig spent på når dem kommer:-) Håper selvfølgelig å gå lengst mulig. Hvordan gikk fødseln? Fikk du fø normalt? Er så spent på hvordan fødselen blir...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå