Gå til innhold

Naken i barnehagen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde dere reagert om dere hadde kommet i barnehagen og sett at alle barna løp rundt nakne men de lekte med vannslangen og badebasseng?

Er det helt OK eller hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg hadde reagert, men ikke vist hvordan jeg skulle gå fram.

Har selv jobbet i bhg, og noe sånnt hadde ALDRI skjedd hos oss!!!

Skrevet

Jeg syntes ikke det er greit at barna mine går nakne uansett hvor det er jeg, om det ikke har skjedd uhell da. Så jeg ville tatt det opp med styrer!

Jenta mi bader i sprederen hver dag, da iført truse eller badebukse. Hun hadde fått låne truse for å bade ene dagen, så de får ikke gå nakne i bhg vår hvertfall!

Og lillegutt fikk jo ikke gå uten sko engang så...

Skrevet

Jeg hadde reagert... vesla skal ikke løpe rundt med bar stump nei....

Skrevet

Hadde nok reagert ja! Hadde ihvertfall vært greit nok om foreldre fikk beskjed på forhånd og gitt samtykke til å bade, og at barna kunne evt. tatt med badetøy, men ville ikke vært så blid om jeg ikke hadde fått beskjed først!

Skrevet

syns det er greit dersom det er for et lte område... (liksom her kan dere få bade nakne, el med bare truse) men må ha på litt kle over resten av b-hagen.

jobber selv i b.hage.. og barna syns det er sååå gøy å få springe i vann.. men stort sett så er de ikke helt nakne.. (trur ikke det har skjedd)

Skrevet

Jeg hadde reagert! Gjør det noe om de bader i trusa, da? Det gjorde de her om dagen i "min" barnehage. Hadde tatt det opp med personalet, jeg. F.eks sagt at neste gang det blir bading setter jeg stor pris på om dere lar barnet mitt beholde trusa på eller tar på en shorts.

Skrevet

Jeg hadde syntes det var greit.

På så små barn synes jeg det er en helt naturlig ting å kunne løpe nakne i sprederen eller basseng i barnhegen.

Skrevet

Ser ikke problemet... Det er SMÅ barn i barnehagen liksom.... De som jobber der har sett det de ser uansett... Er jo ikke så gærent det. Naturlig for små barn synes jeg.

Skrevet

Hvorfor hadde dere reagert på om barna var nakne?

Skrevet

Jeg hadde ikke ragert. Ikke noe iveien med nakne barn i sprederen. Men hadde bhg vært midt i sentrum av en by, der mange mennesker kunne sett inn, hadde jeg kanskje reagert...

Skrevet

Skal vi gi opp, og innrette oss etter de pedofile? Nakne småbarn, uten hemninger, er helt skjønne synes jeg, og de voksne som ser dem i barnehagen, er de samme som bytter bleier på dem!!! Jeg er nødt til å stole på dem!!!

De fleste som blir misbrukt, blir misbrukt hjemme i sin egen seng!!!

Ikke i barnehagen eller på stranda!!!!

Skrevet

Ville foretrukket at de hadde på han en boksershorts eller liknende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...