Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hei. Er nå i uke 35+4 og fikk beskjed på kontroll for noen dager siden at hodet er festet seg og står dypt nede i bekkenet. Noen som vet om man da kan forvente å gå i fødsel om ikke så altfor lenge? Har hørt mange forskjellige teorier...
Xenaen Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Det er nok mange forskjellige svar på det. Hos noen fester jo hodet seg lenge før fødsel, men hos andre fester det seg ikke i det hele tatt. Fordelen er jo at du slipper å legge deg ned om nå fostervannet skulle gå! Jeg har ikke hatt festa hode med noen av mine før fødsel.
jentebabymom Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 hodet her er festet tror jeg...kjennes slik ut.trykker litt.ævvvee uke35
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Det presser jo når hodet fester seg i bekkenet, og det er jo positivt...men absolutt ingen garanti at men får snart for detom...men det er jo positivt, man vil jo ikke ha for tidlig ! =) Jeg er 2.gangs.....fødte 20 dager før termin sist.....håpet på det denne gangen oxo, for da er ikke barnet primatur... Men, hodet festa seg i uke 35 her oxo, og nå er jeg 38+5 i dag, og kjenner masse nedpress hver dag, stikkninger osv....tydeligvis betyr ikke det tidligere fødsel.....men det er forskjellig fra person til person Beste for seg selv er å ikke håpe og vente for mye.....da blir tiden ufattelig lang....!! Lykke til med vente/rugetiden Hihi
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Er også min nr 2:) Har en gutt på 2 år og 8 mnd også. Men husker ikke når det festet seg med han... Han kom to uker før termin. Men jeg får bare vente og se. Gleder meg veldig til å bli ferdig nå. Jeg beundrer de som klarer og kose seg med å være gravid. Jeg tilhører ikke den kategorien. Jeg koser meg etterpå
minne Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Tror ikke dette betyr noe, forrige gang festet hodet seg i uke 28 og jeg fødte 2 dager før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå