Gå til innhold

Festet hodet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er nå i uke 35+4 og fikk beskjed på kontroll for noen dager siden at hodet er festet seg og står dypt nede i bekkenet. Noen som vet om man da kan forvente å gå i fødsel om ikke så altfor lenge? Har hørt mange forskjellige teorier...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mange forskjellige svar på det. Hos noen fester jo hodet seg lenge før fødsel, men hos andre fester det seg ikke i det hele tatt. Fordelen er jo at du slipper å legge deg ned om nå fostervannet skulle gå!

Jeg har ikke hatt festa hode med noen av mine før fødsel.

Skrevet

hodet her er festet tror jeg...kjennes slik ut.trykker litt.ævvvee uke35

Skrevet

Det presser jo når hodet fester seg i bekkenet, og det er jo positivt...men absolutt ingen garanti at men får snart for detom...men det er jo positivt, man vil jo ikke ha for tidlig ! =)

Jeg er 2.gangs.....fødte 20 dager før termin sist.....håpet på det denne gangen oxo, for da er ikke barnet primatur...

Men, hodet festa seg i uke 35 her oxo, og nå er jeg 38+5 i dag, og kjenner masse nedpress hver dag, stikkninger osv....tydeligvis betyr ikke det tidligere fødsel.....men det er forskjellig fra person til person :)

Beste for seg selv er å ikke håpe og vente for mye.....da blir tiden ufattelig lang....!! Lykke til med vente/rugetiden ;) Hihi :D

Skrevet

Er også min nr 2:) Har en gutt på 2 år og 8 mnd også. Men husker ikke når det festet seg med han... :) Han kom to uker før termin. Men jeg får bare vente og se. Gleder meg veldig til å bli ferdig nå. Jeg beundrer de som klarer og kose seg med å være gravid. Jeg tilhører ikke den kategorien. Jeg koser meg etterpå:)

Skrevet

Tror ikke dette betyr noe, forrige gang festet hodet seg i uke 28 og jeg fødte 2 dager før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...