Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Vi har et barn på 9 mnd,og det har en lang stund nå vært ganske spent mellom oss.Jeg mener at han bidrar for lite hjemme,og han syntes jeg er en sur mase-kjerring,klassisk altså.Igår hadde jeg tenkt å dra en tur til byen etter at jeg hadde lagt jenta vår,(siden han nekter å legge henne så kan jeg aldri dra noe sted før hun har sovnet),men han ville så gjerne at jeg skulle bli hjemme sammen med han,så kunne vi ta litt vin og kose oss.Okei,jeg ble hjemme,så etter ca en time begynner han å sende meldinger med en kollega og jeg skjønner at han er rastløs,men sier ingenting.Plutselig spør han om jeg syntes det blir dumt hvis han drar på byen!Ja sier jeg,det syntes jeg blir urettferdig siden jeg egentlig skulle gå,men ble hjemme fordi du så gjerne ville det.Han sier ingenting der og da,men etter 5 min setter han igang en helt umotivert krangel,sier han vil gjøre det slutt osv.Går så å legger seg på et annet rom,og jeg legger meg inn til snuppa.Så idag morges våkner jeg og,så er han ikke hjemme!Han har altså ventet til jeg sovnet og så sneket seg ut!Hææ??Han kom hjem utover dagen,og jeg har ikke orket å snakke med han i hele dag,han har ligget fyllesyk i senga....Er så møkka lei av den mannen akkurat nå.Hva ville dere gjort med dette? Nå vil jeg være.......
En liiiten til. Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Gjort det slutt.Egoistisk,smålig,kontrollfrik av en fyr.Punktum
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Da ville jeg ha kastet han ut! Respektløst så det holder, og det at han snakker om å gjøre det slutt er også respektløst ovenfor deg... Har han fortalt hvor han har vært i natt? Jeg må bare gi deg en skikkelig trøsteklem og rådet er snakk med han!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 fy fader..hadde reist på flekken!! (eller bedt han å reise) noe så barnslig og respektløst!!!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Ja akkuat nå er det å kaste han ut det eneste jeg har lyst til,skulle nok klart meg fint som alenemor om jeg ble nødt til det jeg.Men samtidig er det vanskelig med tanke på jenta vår...Vil jo så gjerne at han skal være en god far for henne.Huff,vanskelig og leit dette her. HI
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Herregud!!! for en jævla drittsekk!! sorry meg altså,men d går jo ikke ann...d er jo totalt respektløst mot deg, jeg hadde kastet han på dør.men d er kanskje litt vel drastisk. men syns du skal gi klar beskjed om at han ikke kan holde på sånn-- d er jo sånn tennåringer holder på,sniker seg ut sånn.. d går bare ikke! jeg ville nok ha sakt at hvis noe sånt sker en gang til så er d rett ut! så neste helg så drar du ut med vennene dine å koser deg,men gi beskjed på forhånd(hev deg over han)(så han ikke har noe på deg) så kan han passe barn både kveld,natt å morgen. nei dette må du ikke finne deg i!!!! :-) :-)
mamman til flere Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Jeg ville nok ha ordnet barnevakt og satt av en kveld til en lang prat ang forholdet, evt gått til familierådgivning. Er ikke lett å få barn, mye ansvar og lite søvn kan røyne på de fleste forhold. enkelte menn har en litt rar måte å avreagere på... he he.. har erfaring med det, ja. Går seg til etterhvert..
Maisie Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Jeg ville gjort det samme som Snuppa har kommet. Når man har barn sammen, synes jeg man skal tenke seg godt om før man kaster ut partneren sin. Det går ut over barnet. Kommer dere til en konklusjon om at forholdet deres ikke er noe å samle på, så er jo det en annen sak. Men du skal ikke la deg behandle så respektløst som han gjør nå. Skikkelig umodent av ham å oppføre seg sånn!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Dra til mora di hadde jeg sagt... tror han trenger en konkret reaksjon på den oppførselen. Slik at han skjønner at slik er ikke greit. Ting får konsekvenser. Kanskje han får litt vett i huet da også kan mora hans rydde etter han i de dagene han er der, så får du en pause... Lykketil... håper han skjerper seg!!!
lykkeligmor:) Skrevet 10. juni 2007 #12 Skrevet 10. juni 2007 Enig med anonym her, dra vekk i et par dager! Vet det er lett for andre å si at du skal gjøre det slutt osv., for det jo veldig lett for oss og si, er ikke så lett å gjøre det i virkeligheten.. SÅ dra bort å kos deg borte i noen dager, så kanskje han skjønner, at dette er IKKE greit!!
Mamman til M&E Skrevet 10. juni 2007 #13 Skrevet 10. juni 2007 Ut med han!! Ikke bare pga den episoden men du sier så mye mer i innlegget ditt. Dette høres ikke ut til å være et forhold som vil vare uansett. Vil han virkelig ikke legge barnet?? Alvorlig talt, og stakkars deg. Tror du får det bedre uten han.
PlinkiPlonk Skrevet 10. juni 2007 #14 Skrevet 10. juni 2007 Syns det er så mange menn som tørner nå??!! Er det pga sommeren tro? Vet ikke hva jeg hadde gjort, men hadde antagelig blitt voldelig...Heldigvis drikker ikke vi, så slipper sånt, men han hørs da utrolig barnslig ut? Kan ikke være gamle karen?
haater husarbeid Skrevet 10. juni 2007 #15 Skrevet 10. juni 2007 Fy søren!! Så innmari barnslig!! Jeg hadde bestilt time på familievernkontoret og satt ultimatum: enten kommer du ellers flytter du ut!! Skjønner ikke åssen du orker å være i dette forholdet, jammen på tide at han blir voksen, ikke minst i forhold til barnet. Han er pappa og får jammen lære seg å legge babyen han også så du kan få litt fri!!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #16 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har så mye tillit til mannen min, så mye respekt og ikke minst så stor del av livet mitt som roterer rundt ham at jeg hadde aldri akseptert det, jeg "tåler ikke" å bli så skuffet, såret og lei meg for noe andre påfører meg at det nok hadde vært rett på dør med ham. Det er lett å si, men for min del, dersom noen tråkker så mye på meg så vil jeg ikke ha en så tett relasjon med vedkommende. Derfor forsvant xen min på dør. (men vi hadde jo ikke barn sammen) Men først og fremst, så vil jeg ønske deg lykke til! Håper virkelig ting går seg til for dere, med eller uten pappaen som samboer!
Cipra har 2 jenter Skrevet 10. juni 2007 #17 Skrevet 10. juni 2007 Høres ut som eksen min det der. Han orket heller ikke å hjelpe til med snuppa da hun var liten, og kunne finne på sånne ting for å få stikke ut. Skikkelig egoistisk og barnslig spør du meg! Du får ta han for deg, snakk med han, og om det ikke hjelper, tror jeg rett og slett han er for umoden til å være sammen med deg og barnet. Ønsker dere all lykke til videre, husker igjen den følelsen du nok sitter med nå.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 10. juni 2007 #18 Skrevet 10. juni 2007 Jeg ville gått. For meg er det der en dealbreaker
*betty* Skrevet 10. juni 2007 #19 Skrevet 10. juni 2007 Ta dere en laaaang prat. Gjerne hos en familierådgiver. Ville krevd at han skjerpet seg grundig eller flyttet ut. Du kan ikke ha det sånn som det der. Ikke bra i lengden hverken for deg eller barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå