Gå til innhold

Bruker barna deres badetøy eller ingenting på stranda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker virkelig ikke at mine barn går rundt på stranda uten noen ting.

Tenker at det kan være noen eklinger der som kikker eller at de kan ta bilder av dem med mob, og vips så havner de på nettet.

Venninna mi syns jeg er for paranoid, og at barn må få lov å leke nakne på stranda, de er jo tross alt barn. Men i disse teknologiske tider med nettet og alt, så vil jeg heller være på den sikre siden.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten truse eller badebukse

Skrevet

Spørs litt hvor vi er, er vi på en stor strand så har hun badetøy på, er vi på noen små holmer hvor vi er så og si alene kan hun godt få være naken..

Skrevet

Lar ikke barna gå nakne på stranda!

For det første synes jeg det er uhygienisk med tanke på avføring osv samt alt det ekle de kan sette seg i.

For det andre er det ikke bra å få sand, gress osv i underlivet. Kan føre til uvi.

Skrevet

Mine har badetøy eller bleie fordi jeg synes det er greit at ikke eventuell avføring havner på steder det ikke skal. Er ikke spesielt delikat med bæsjeklomper i sanda eller flytende i vannkanten. Hadde det ikke vært for det, hadde de fått gått nakne når de er helt små.

Skrevet

Hun har alltid på seg badetruse eller badedrakt. Vil ikke at andre skal kikke, siden hun ofte sitter f.eks. på bakken på en slik måte at lite er skjult for å si det slik..... Tenker også på bakterier osv.

Skrevet

Har enda ikke tatt turen på stranda, men jeg vet iallefall at jeg ikke vil la vesla gå naken..

er så mange eklinger der ute at en kan ikke være helt trygg

Skrevet

Nå er jo min litt for liten til å bade ennå, men når han er stor nok kommer han nok til å\ ha en truse eller badebukse på offentlige strender, naken om vi er alene med folk vi kjenner..

Det er jo deilig å få være helt "fri":o)

Skrevet

jenta mi er snart2 og hun bruker bikini..

Skrevet

Jeg bruker badedrakt på begge mine (9 mnd og 2 år) jenter.

Pedofile oppsøker jo badestrendene rundt omkring i høysesongen,

IKKE lenge siden en pervo lå med filmkameraet under håndkle og filma badende jenter på 13-14 år på en strand i Tønsberg.

Dessverre er de tider forbi hvor man som helt liten iallefall kunne bade naken,

Skrevet

Gutten min på 14mnd gikk faktisk naken på stranda forrige helg for han ble helt våt, gikk ut i vannet med klær og alt på :P

Men jeg liker det ikke. De må ha på seg badedrakt/bukse.

Enig i at man vet jo aldri...

Skrevet

Småen har på badebleie, truse el.

Tenker ikke så mye på pedofile ol. De stedene vi drar er ganske oversiktlige og vi pleier ikke være der når det er mange mennesker der.

Men.. da stenevøen min var liten satt han i bar stump på stranden.

Da hadde det kommet seg noen sandkorn innunder forhuden på han som lagde rifter og det ble betent.. ikke noe særlig alright opplevelse for en liten tass for å si det slik..

Så småen får ikke sitte med bar stump på stranden.

(Så sant han ikke protesterer veldig har jeg gjerne på han en t-skjorte også for å beskytte huden litt mot solen).

Så om noen treffer en barnefamilie på stranden med en fullt påkledd 2-åring så kan det være oss, hihi..

Skrevet

Nei, for all del, jeg kommer IKKE til å la Daniel gå naken på stranda..!

Ikke pga noen såkalte "eklinger" som skal ta bilde av sønnen min.

Men for å beskytte sønnen min mot å få sand i rumpa og innunder tissen og forhuden, slik Isaac og Leahs mamma fortalte om.

JEG ville ikke satt meg ned naken på en strand og like å få alle de sandkornene inni skjeden og rumpa.

Hvorfor skal jeg da la Daniel få oppleve det?

Gutter er kanskje LITT mer beskyttet ifh til at de har en tissemann, mens jenter kanskje er litt mer utsatt pga skjeden.

Men, uansett.. Om de har på seg en bleie eller en truse... Det skader ikke.

Da tar jeg heller me meg ett par bleier og truser ekstra..

Skrevet

Vi har kjøpt uv drakt så den brukes men hun har også vanlig badedrakter når hun bare skal plaske i plaskebassenget.

Skrevet

Enig med HI. Bruker alltid badedrakt eller bikinitruse.

Skrevet

har ikke vært på stranden enda, men har planer om å ha på badedrakt eller bikinitruse ja...

Skrevet

En lite badebukse..Jeg synes han er kjempesøt naken, men det er ikke sikkert alle andre liker det :) Dessuten slipper vi sand i sprekker :)

Skrevet

Han er snart 3,5 år, og bruker shorts.

Skrevet

Enig med hi - Tobias har alltid badebleie på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...