Gå til innhold

Hvor mye babyklær tar dere med til sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og pakker nå, og har med 2 bodyer, 2 bukser, sokker pluss en kjole(str. 50), er dette nok da?

Og dere som vet kjønnet, tar dere med til motsatt kjønn også, i tilfelle..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planen er å bare ta med ett skift til hjemreisen + et teppe. Ellers kanskje bare et par bodyer, evt. kan far ta med seg noe senere... Klær ellers får man jo lånt på sykehuset :-)

Skrevet

Høres ut som du har fått med det meste du da! Er noe sånt jeg tenker å ta med også.Greit å ta med en lue til hjemturen også kanskje.Vi har fått bekreftet at vi får en gutt på 2 ultralyder,men skulle det allikevel komme ut ei jente får vel heller min kjære finne på noe lurt. Da er vi ihvertfall litt ute å kjøre, for kommoden hjemme er full av guttetøy:-) Har nemlig to gutter fra før!

Skrevet

Jeg har pakket et hentesett m/lue til han....så får jeg noen til og hente vogna når vi skal reise hjem :)

Skrevet

Tar med 5 skift med bodyer. Og noen sokker. Her skal det benyttes minst mulig sykehusklær. Klarer bare ikke de babyskjortene på sykehuset...

Skrevet

Eg har berre pakka det babyen skal ha på seg på veg heim og eit helseteppe (ligg i bilstolen) - får jo alt vi treng på sjukehuset :)

Skrevet

Har pakket ned hjemreiseklær, body, sparkebukse, sokker og tynn lue. Alt i lyseblått, er 100% sikker på kjønnet :-) Burde kanskje tatt med en ekstra body og bukse i tilfelle vi får en bæsjebleie underveis som går utover sine breddegrader (har 1,5 time å kjøre), men får se.

Skrevet

Har pakka ned noen bodyer, 2 par sokker og noen sparkebukser og hentesett.

Har også lagt med et babyteppe.

Bedre med formye enn forlite :)

Skrevet

Ser ihvertfall på ullevål SH sine hjemmesider at man må ta med klær til bebi. De har ikke det på hotellet visstnok.

Skrevet

Jeg har pakket ett hentsett i 56, og ett i 50, har så god plass i baggen alikevel=) Og tar med ett helseteppe.

Skrevet

har ikke pakket enda ettersom jeg har 50 dager igjen, men jeg tror det blir et par bodyer og hentesettet + et teppe. blir nok klesvask når jeg kommer hjem uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...