Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 samboeren min jobber på fotobutikk.. han fremkalte en gang bilder for et parr. et nydelig barnerom, stellebord... en nydelig liten unge hadde de fått sammen. litt senere i bildeserien så han at ungen ikke levde... han fikk veldig vondt av dette, og jeg ble kjempetrist.... så utrolig trist og urettferdig at noen får leve opp og andre ikke.... :-(
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har også jobbet i fotobutikk og fikk en liknende serie å printe. Det var over 200 digitale bilder og vi satt og sjekka farger og alt sånn på hvert eneste bilde. Det begynte med at dama var gravid. Det var bilder fra fødsel, tiden etter fødselen og dåpen. Alt så normalt ut, men bildene etter dåpen var ikke noe hyggelig. Barnet var plutselig dødt og det var mange bilder av dette, samt at det lå i sengen med lys ved siden av. Det var bilder fra begravelsen og alt. Jeg klarte ikke stoppe å gråte så sjefen min måtte overta printinga. Han var rimlig berørt han også. Dette er det verste man kan få å printe i en fotobutikk. Og at noen foreldre går igjennom slike ting er helt forferdelig!
melkekua™ Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Synes det er rart at han snakker om dette, jeg har jobbet i fotobutikk og vet at man har taushetsplikt. Ikke gi meg pepper nå ) men for å forsvare det så vet jo ikke vi hvem dette gjelder, men man bør trå varsomt fram.
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 De har lov å snakke om det! Men ikke nevne noe som kan knyttes til noe. Gjøre det gjennkjennelig på noen måte.
spirenr 2 er gutt! Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Så trist. Det er ikke rettferdig i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå