Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. juni 2007 #26 Skrevet 10. juni 2007 Emilian Lavrans Viljar Lage Paul Peter Alfred Tarjei Tarald Frantz
SusyQ Skrevet 10. juni 2007 #27 Skrevet 10. juni 2007 Theodor er supervanlig nå. Ligger på 30 på topp lista over mest brukte guttenavn de siste årene. Synes nemlig navnet er skikkelig søtt selv, og vurderte å bruke det, men nå som "alle" heter Theodor/Teodor/Theo har vi slått det fra oss.
SusyQ Skrevet 10. juni 2007 #28 Skrevet 10. juni 2007 Sjekk SSB.no/navn Der kan du slå opp alle navn og se hvor mange som heter det.
Joda, jeg vet best! Skrevet 10. juni 2007 #29 Skrevet 10. juni 2007 Vet om en gutt som heter Solan. Det er det jo ikke mange som heter. Stilig navn syntes jeg.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #31 Skrevet 10. juni 2007 Gutten min har Ferdinand som mellom navn...enn Valdemar...
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 10. juni 2007 #33 Skrevet 10. juni 2007 Da jeg gikk med Knøttet ville jeg sååå gjerne kalle han Ferdinan! Dessverre var "alle" andre i mot dette, også mannen min... Så det ble et annet, mere vanlig navn... Men denne nye spira har jeg fått frie tøyler av mannen dersom det blir en gutt, og da blir det muligens en Ferdinan da ja! =0) Dersom vi hadde starta på nytt, eller kunne skrudd tiden tilbake hadde vi nok gått for mere korte navn; Falk Hauk Heike Storm Ørn/Arn .....dessverre blir disse navnene litt feil i forhold til Knøttet sitt navn så det utgår nok nå... Lykke til med navnevalg! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå