fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 I dag fikk jeg grini til meg et baseng så jeg kan kjøle meg ned.. er alt for varmt om dagene og har måtte holde meg inne til det blir kaldere ute.. uansett, så fikk jeg stort fint baseng, 5500liter, og greier... men så etterthvert når det fylles opp ser jeg at vi har satt det på starten av oppoverbakken=P hadde vi satt den en kvart meter så ville det ikke blitt skjevt, men det ble det... er så mye som 10cm forskjell fra ene siden til andre. og jeg ble super lei meg for at det ble sååå stor forskjell og begynte regelrett å grine og kjefte for at vi var såååå dumme. stakkar sambo, som måtte høre på dette, og sa det at man kunne jo ikke forvente annet enn at det ble litt skjevt. (han har innrømmet selv at det irriterer han og litt så se at det ble en så stor skjevhet, men bryr seg ikke videre med det...) selv føler jeg at jeg egentlig burde være glad jeg kan være ute i morgen og dyppe kroppen, men alikevel er jeg så hormonell om dagene, at jeg blir sint bare jeg ser basenget... føler meg så slem når jeg oppfører meg sånn, men klarer ikke styre meg alikevel=( måtte bare blåse ut litt jeg... *dumme skjeive bakken*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå