Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 hva skal jeg ha med på føden?????!?!?!!!!!!???!?!?! faen jeg kan ikke tro jeg ikke har pakka før!!!!! hjeeeeeelp!!!!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 såpe,joggedress,ammebh,ammeinnlegg,tannkost,tannkrem,gode bind å god truse...helsekortet ikkje minst det:)er noe glemt tar någen andre me seg det......lykke til:)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Hovedsaken slik jeg ser det; kamera!!!! Ellers tar du med klær til nurket og deg selv, toilettsaker, skrivesaker (hvis du har lyst å skrive ned tanker om fødselen etterpå), evt noe å lese, mobil + lader, evt tlf-liste, SVANGERSKAPSPAPIRER, fx noe du kan knaske på under fødselen hvis du blir småsulten eller tappet for krefter (kjeks el). Kommer ikke på noe anna i farta, men er da en begynnelse. Er du i fødsel siden du har det så travelt..?
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 ja det er jo egentlig 3 uker til. i dag har jeg vaska ned huset og hatt masse murringer. men nå i sta fikk jeg vondt som ble en liten stund og magen ble helt hard og firkantet! har hatt tre sånne nå. de er ikke tette, men hvis det skulle skje noe nå så vil jeg hvertfall ha bagen pakket. :)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har 6 dager igjen., og har omentrent ikke kjent noe som helst... Er ganske moden, med åpning (hadde en god cm på torsdag...), ble strippet da, slimproppen har gått (gikk dagen før fødsel på begge jentene), gikk noe torsdag kveld og noe i natt, og er møkka lei... Vet jeg ikke har noe jeg skulle sagt, siden det er damer her som er langt over tia, men jeg har det nå engang sånn... I dag bestgemte jeg meg for å gjøre alt for å få fortgang i sakene; har tatt klystér, rensa begge akvariene, rydda litt, og slått plenen ( har vel ett mål med plen....!) og nesten ikke vært i ro i det hele tatt.. Men kjenner fremdeles meget lite, bare av og til at det stikker litt i underlivet. Jeg har ingen planer om å gå til terminen, og slettes ikke over!!! Er bare å satse på at det setter igang når jeg tar kveld... Lykke til da Silje, kanskje vi snart kan skrive inn fødselshistoriene våre...? ))
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 oi oi oi. da BURDE det skje for deg snart. med min flaks så går dette over med en gang jeg føler jeg burde ringe føden. vi skal ut å gå tur nå å håper at det hjelper ting litt mer i gang. å herregud så spennende. :) masse masse lykke til til deg også.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Hold meg oppdatert,da. Jeg er ikke inne her hver dag, men skal prøve å følge med på om det skjer noe med deg. ))
Mamma&LilleKrølle Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Heisann! Er bare her inne og mimrer litt;) Fødte for 2 uker siden, og vil bare komme med noen tips.. Jeg kan bare fortelle om hva jeg hadde alt for lite av.. Jeg pakka bl.a ned noen skjorter til meg selv, men det ble ikke nok. Jeg svetta som en helt samma dagen som frøkna kom ut, og også de neste, så jeg kunne sikkert dusja og skifta klær hele tiden. Hadde med meg 3 skjorter som jeg trodde skulle holde en stund, men det ble for lite til meg. Og enda så dro vi hjem etter bare 2 dager.. Og truser. Hadde med meg truser som jeg bare kunne kaste etter bruk, men hadde ikke med nok av truser heller. Det kan jo være forskjellige grunner til at man må skifte ofte da. Men nok engang, jeg svetta så mye at jeg også måtte skifte undertøy ofte. Så anbefaler også å ha med flere bh'er, selv om du tenker å dra hjem fort:) Sandaler er et must, slik at man lett har sko å ha på om man skal ut i gangen en tur:) Og til babyen, kjekt med egne klær istede for sykehusets. Så føler du at babyen er din egen. Men ta gjerne med noen bodyer, det kan fort bli noen skift. Lykke til!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå