Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 hva skal jeg ha med på føden?????!?!?!!!!!!???!?!?! faen jeg kan ikke tro jeg ikke har pakka før!!!!! hjeeeeeelp!!!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Her er min liste, lykke til. Sykehusbagen Ammetopp Ammebh ammeinnlegg Kosebukse og hettegenser Undertøy Sokker Klinex lommetørkler kamera/batteri MYK dorull Bind Hårføner Toalettsaker Helsekort Slippers Morgenkåpe 1 skift til gubben klær til babyen Energidrikk Sjokolade Hårstrikker Mat Håndkle(stort) Pysj Mobil m/lader Mp3 spiller Notatblokk og penn Lesestoff
SuperGlad Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 jeg fikk bruk for: tskjorter store joggebukser sminke hårføner hårbørste annet toalettsaker tøfler camera pakket myyyyyyyye mer og kommer sikkert til å gjøre det denne gangen også. men dette er da det jeg brukte.
reven37 Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Jeg vil anbefale deg å pakke i flere små bager. Med førstemann pakket jeg alt i en diger bag og når samboer skulle finne frem ting ble det fort kaos. "Klok av skade" pakket jeg flere "små" bager med nr 2 og det var absolutt å anbefale. (Det skal jeg gjøre nå med nr 3 også ). Jeg pakket som følger: Bag 1: Ting jeg ville ha under fødselen. Bag 2: Ting jeg skulle bruke på barsel. Bag 3: Ting til samboer (han lå på barselsloftet KK med meg ) Bag 4 : Ting/klær til babyen. Tok bare med bag 1 inn når vi ankom føden. (resten lå i bilen.) Samboer hentet resten litt etterhvert som vi trengte det. Slik at det ikke så ut som vi skulle flytte inn der oppe HE HE, Mye lettere å holde orden og finne ting raskt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå