Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Samboer spurte meg da vi satt med noen regninger, om vi skulle legge sammen hva vi hadde brukt på å pusse opp badet. Jeg sa nei, mest på tull, vil egentlig ikke vite hvor dyrt det ble. Da slenger han ut av seg "det spiller jo ingen rolle for deg, du har jo ikke betalt noe av det likevel!" Ble dritlei meg, jeg har ikke tjent nok penger til å bidra etter at jeg ble gravid, og i hvertfall ikke til et svindyrt bad... jeg driver egen butikk og var veldig mye borte pga kvalme og spying under hele sv.skapet. Av den grunn kunne jeg ikke hjelpe til heller. Nå får jeg penger fra nav, men det er ikke så mye, alt går med til faste utgifter, likevel betaler han mer enn meg i husholdningen. Han har en god jobb og tjener veldig bra. Faen også, jeg føler meg liten nok som det er med situasjonen om ikke han skal slenge ut av seg sånne ekle kommentarer. Jeg vet han ikke mente det vondt, men jeg tok meg nær av det likevel.. uff, ble skikkelig sutrete nå...
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Du får la han ta ungen og ALT av husarbeid i 2 uker da vettu, får se om han synes at du ikke bidrar med noe etter det
hostogharkheledagenlang Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 grrr skjønner deg godt, gubben får seg til å si sånt innimellom han også, ikke kan jeg noe for at han har en fancy jobb og jeg en ikke fullt så godt beetalt en. Vi betaler det vi kan begge to for å få det til å gå rundt, men hvis jeg er helt blakk så kommer regla.... hadde jeg tjent mest hadde jeg selvfølgelig delt med han. Gubber altså. Lukk øra, selv om at jeg skjønner du blir lei deg
Guttemamma til tusen :) Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 det var enormt dårlig gjort!! slike kommentarer sier du bare ikke!! sleng igjen davel.. du kommer nok på tusen ting hvis du bare vil! f.eks, når jenta våkner i natt (om det er du som pleier å gå inn til henne da) så lar du henne grine litt før du reiser deg og sier brydd :åja.. var visst bare min unge det her ja!! er jo så tåplig!! vi finner jo hver vår plass i et ekteskap, og respekterer hverandre deretter! gi han igjen sier jeg bare...
Maisie Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Den kommentaren kunne han ha spart seg for, ja. Den var helt unødvendig, særlig når neste setning er at det ikke spiller noen rolle siden han har betalt alt. Hva skal han da sammenligne for???? Det er jo det samme som å si at ungen er mest din, for det er du som har gjort mesteparten; gått gravid, født ungen, osv. Du får si til ham at du ble lei deg for den kommentaren.
fleXibel Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Jeg vet godt hvordan det er å få kommentarer myntet på ens egen "utilstrekkelighet" på den økonomiske fronten.. Tro meg, vil ikke bli bedre om du ikke sier ifra.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Syntes du bør si at du ble såret.. mannfolk har ikke alltid koblet i antennene og trenger responsen inn med t-skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå