Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bor på landet utenfor trondheim og kunne gjerne tenkt meg litt mere utdannelse(har bare generelstudiekompetanse) men jeg kommer meg ikke noe plass siden vi har en liten tass på 3mnd, og da har jeg tenkt på fjernundervisning som et alternativ...

Men hva skal jeg ta???

Jeg er service innstillt og snakker russisk, estisk, engelsk og norsk selvfølgelig....

Så folkens, noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva vil du jobbe med da`?

Skrevet

det er vel derfor jeg spør...:( jeg vet hva jeg ikke vil og d er å jobbe i helsevesnet siden jeg ikke vil jobbe me folk fysisk(ikke ta på folk), og jeg liker ikke blod, hvis du skjønner hva jeg mener...

Gjest otilie79;)
Skrevet

Noe innen turisme eller reiseliv? Siden du er serviceinnstillt og snakker så mange språk. Stått i resepsjon på hotell feks.

Skrevet

tolk feks i retten?, undervise i fremmedspråk?

Skrevet

du får gå inn på sidene til de forskjellige som driver med fjernundervisning og kikke litt,plutselig ser man noe som er interessant-

Skrevet

vet dere hvor man kan ta det som fjern undervisning?

Skrevet

Du kan også gå inn på nav.no, der har de noen tester du kan ta for å finne et passelig yrke ut ifra dine interesser.

Skrevet

jeg har tatt den testen der.... og da var det service yrkan som scoret høyest... men det å finne den rette utdanningen som jeg plages mest med.... for jeg vil jo ha et bra utdannelse samtidig å få jobb på den plassen vi bor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...