Gå til innhold

KVINNENS ORGASME;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet mannen når hun kommer, merker de om hun faker?? selv har jeg aldri faket, er så sikre på at dette blir gjennomskuet med en gang..for dere gutter merker vel nårdet snører seg rundt lillegutt, eller hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi først er inne på kvinnens orgasme her, så må jeg spørre....Hvorfor i hælvette får ikke jeg vaginal orgasme?? Har ALDRI hatt det før...Tror jeg, men det hadde jeg vel merka..:P....Hva er galt?

Skrevet

nåe du ikke vet - HAR DU IKKE HATT DET!!

jeg har hatt vaginale orgasmer, men jeg m¨å "lage" de selv.. må ri og sette trykket på klitoris (med rompa litt i været)..da blir den stimulert og man kan få orgasme, og det er jo bare såååååå deilig..

har aldri hatt orgasme ved slikking jeg da, hihi....hm..

Skrevet

Hmm...Det har jeg....Klitten funker som bare det:P Men den hærsens vaginale orgasmen kan jeg vel heller se langt etter...Blir skikkelig irritert..Vil jo oppleve det jeg oxo...Er den bedre enn klitoris?

Skrevet

80 % av mannfolka kan sikert lures til å tro at kvinnen får en ekte orgasme hvis de faker. De resterende 20 % har noe som heter sanseorganer (følelser, nervtrådene, kontakt med partneren) og som konstant er ute for å sjekke tilstanden til partneren. Ingen kommer noensinne til å klare å lure meg med en fakeorgasme:-) Dessuten de som trenger å fake en orgasme bør virkelig vurdere hva hensikten med sex er for noe:-)

Skrevet

hensikt med sex er jo nærhet og sånn da,,men det å fake orgasme er noe helt annet,,hvorfor fake liksom ??for å gjøre mannen gla? er det det viktigste liksom..? jeg har aldri faket og kommer aldri til å gjøre det,,det er en prinsippsak..klarer ikke han å gi meg det - skal han heller ikke få ære for å ha gjort det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...