Gå til innhold

Når la dere babyene deres på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg litt til å la ham ligge på sitt eget rom,ligger rett ved vårt da.Han er 3 måneder nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ble lagt på eget rom da hun var 3 mnd, jeg fikk ikke sove med hun ved siden av meg. Alle 3 som bedre etter det... hun begynte å sove over ammemålid på natten sikkert fordi hun ikke kjente lukten av melk hele tiden..

Skrevet

4 mnd..

Skrevet

dytter,må da være flere som kan svare på dette :o)

Skrevet

Snuppa har riktignok blitt 16 mnd. men jeg svarer allikevel.

Hun ble lagt på eget rom når hun var 2 dager gamel. Ligger vegg i vegg med vårt og hun har kun trengt mat en gang på natten slik at jeg måtte ikke mye opp for å amme henne natterstid. Hadde jeg måtte det hadde vi flytett henne inn på vårt rom.

Skrevet

3 uker, det gikk kjempefint. Vi har dørene litt på gløtt slik at vi hører han om han våkner. Nå er han 7 mnd.

Skrevet

Vi la han på eget rom når han var nesten 2 mnd gammel. Han kunne gjerne sove hele natten da, men lagde så mye lyder om natten så mor ikke fikk sove. Dessuten våknet han av vekkeklokken til far om morgenen. Så det ble det beste alternativet for alle. Hadde litt problemer med å roe seg på begynnelsen for det ble for stille for han så vi satt inn en radio. Dette fungerte veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...