Gå til innhold

Ønsker tips: bra sko for høygravide i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få på meg sko pga magen, og sliter i denne varmen. Sliter å finne gode sko. Jeg ønsker gjerne tips fra dere høygravide jenter. Skoene må være:

Lette å få på seg

Luftige mot varmen

Gode å gå med (korte turer og f.eks. i byen)

Tusen takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sandaler.... prøvd crocs men ble klam og ekkel i de

Skrevet

Spotec sandalen (deilig sko!!!) eller crocks. Jeg kjøpte de ekte crocks-og de er både luftige,store nok og gode å gå med sånn hele tiden (lange/korte turer)...

Skrevet

Jeg har kjøpt et par knall rosa(!) Crocs av den ekte typen... De er kjempe gode å gå i!

Skrevet

Jeg har kjøpr Nike air sandaler.... Deilige, luftige med støtdemping som hjelper meg (jeg har mye vondt under føttene)

Skrevet

Jeg har kjøpt ecco sandaler..de er utrolig deilig å ha på nå som beina er fulle av vann.

Litt dyre,ikke så veeeldig hippe, men oser av kvalitet..hehe:)

Skrevet

Tusen takk for tips jenter!

Skrevet

Jeg bruker min mann sine slippers, er de eneste jeg så vidt får på meg, er helt ok å gå med. Har forøverig ikke så mye valg da siden ingeting annet passer, hehe... Men ser litt teit ut med slippers som er 4 nummer for store da.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg to nye, litt store, skopar. Tenkte det skulle holde når varmen kom, men det var visst ikke snakk om! He, he! Men får jo alltids brukt dem senere da

Så igår gikk jeg til innkjøp av et par (dyre!) Ecco-sandaler. Var kjempegode på foten og de kan justeres to steder!!! Kjøpte også et par sandeler i svart som var litt penere, hadde to strikker midt oppå foten som holdt sidene sammen og hælrem. Trenger nemlig noe litt penere på jobb!

Skrevet

Hawaianas

Skrevet

Jeg henger meg på spørsmålet. Jeg skal nemlig (etter planen) på et ball rett før termin 2.juli, og jeg har store problemer med sko. Jeg har gått opp 3 str i sko og bruker nå et par joggesko som jeg får presset føttene ned i. Men på kveldstid er det nærmest umulig.

Jeg venter i det lengste med å finne meg kjole, men synes tanken på å finne passende sko virker ganske uoverkommelig.... Noen gode forslag?

Skrevet

Jeg har kjøpt flere gode, luftige ballerina sko. Altså flate sko med rund tupp som du kan kippe rett på deg. Se etter de som er luftige i materiale (f.eks vevet/med huller/i tøy). Passer like bra til joggebukser som til lette sommerkjoler :-)

Skrevet

Jeg bruker sandaler\slippers og litt crooks... Men nå om dagen har jeg så mye vann i kroppen at jeg stort sett må gå uten sko...

Prøvde et par ecco sko i går for å se om de var mer behagelige, men det var bare å glemme med tanke på passform... så det er ingen råd syns jeg....

Fæle tjukke bein får vi i denne varmen.

Skrevet

Ekstratipset er å bruke støttestrømper i dagene og timene før du skal ta på deg skoene... Garantert bedre for deg.

Skrevet

kan sterkt anbefale masai sandaler..helt nydelige sko for et slitet bekken. Men hvis du sliter med å ta på deg skoene, så må vel havianas være veldig greit?

Skrevet

Jeg vil også anbefale masai sandaler, de er helt geniale. Litt dyre, men de er gode:)

Skrevet

signerer... MBT sandalene mine har holdt meg oppegåene... en dag uten, og jeg ligger flatt med vondt i rygg og bekken.... med dem kan jeg gå laaaant uten prob.....

Skrevet

Jeg har kjøpt meg helt vanlige slippers med korksåle. Hvite med litt sølv på, enkle og greie. Helt flate, så de er gode både for bekkenet mitt og hovne bein. Og de er enkle å tråkke inn i.

Skrevet

Anbefaler Birkenstock på det varmeste! Oppbygde korksåler som demper og god støtte så de holder seg på foten!

Jeg har også et par "sportssandaler" som er fantastiske, heter Teva eller noe tror jeg. Kjøpes på sportsbutikker og er kjempegode for foten!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...