Gå til innhold

Pupper til besvær...


En liten mamma

Anbefalte innlegg

Jeg som alltid har ønsket meg store pupper har endelig fått ønsket mitt oppfyllt. Gikk fra 75B til 75D da jeg var gravid, og det er fortsatt størrelsen på bh-ene mine. Må jo innrømme at jeg er veldig fornøyd med størrelsen jeg har nå.

 

Men nå som sommervarmen endelig er her for fullt er det jo på tide å finne frem bikiniene -og da var det plutselig ikke så stas med de puppene lenger! Gikk til innkjøp av 5 nye bikinier ifjor, men nå er det jo ikke en eneste av de som passer!

 

Og det finner jeg ut nå -når utvalget av bikini i butikkene er ganske så utpillt! Så jeg endte opp med en skikkelig kiip bikini som min mamma ville valgt, og syns plutselig at det var mer stas med de puppene jeg hadde før... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, been there done that! Kjenne mæ så igjen. Ja, nei da e dæm farsken ikkje mye stas å ha. Heller plagsomt i varmen åsså når du e så varm under dæm at d renn svette, og begynne å lukte etter kort tid. Nei, æ vil ha mine søte gode ikkje fullt så store puppa telbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig enig med deg.. Trivdes bedre med mindre pupper, men nå har jeg slutta å amme, så nå blir de nok litt mindre igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...