Gå til innhold

Nå bare nyter jeg det!


♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har spist og spist og spist i mange dager nå, ikke sovet i det hele tatt på dagtid, bare krevd mat.. Ikke en gang en time mellom måltidene, konstant på puppen!

 

Slik var det i dag også, men plutselig, kl 19 sovnet han etter måltidet, og jammen har han ikke sovet i 3 timer... Er nesten slik at jeg har lyst til å vekke ham, er ikke vant til slikt! DEILIG! (Håper bare han ikke sover av matmangel eller av at han er totalt utslitt av suging...) Han sover fremdeles til og med...

 

Deilig for puppene også med litt fri ja!!! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare la han sove til han våkner av seg selv..

Prøv å få hvilt deg litt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...