Gå til innhold

Grillregler.............=0/

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 Kvinnen kjøper maten

2 Kvinnen lager salaten, forbereder grønnsaker

3 Lager dessert

4 Kvinnen forbereder kjøttet, marinerer osv., plasserer det på et egnet fat sammen med krydder,

sauser,grill-bestikk m.m. og bringer det til Mannen som står ute ved grillen og venter med en øl i hånda.

Viktig:

5 Mannen plasserer kjøttet på grillen.

6 Kvinnen går inn for å forberede og gjennomføre borddekking.

7 Kvinnen kommer ut for å fortelle Mannen at kjøttet er nær ved å brenne. Han sier takk, og ber henne

hente en ny øl mens han klarerer situasjonen.

Viktig igjen:

8 Mannen tar kjøttet av grillen og gir det til kvinnen.

9 Kvinnen forbereder tallerkener, salat, brød, tilbehør, servietter, sauser, og setter det på bordet.

10 Etter måltidet rydder kvinnen bordet og vasker opp.

11 Alle roser Mannen for det deilige måltidet.

12 Mannen spør kvinnen om hun har ”nytt” sin fridag og konkluderer på reaksjonen, at det er umulig å gjøre

kvinner tilfreds !!!

God sommer !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Ser ikke for meg gidde å gjøre noe av det... Vet vel ikke hvordan jeg marinerer et kjøtt....:P

Skrevet

Hos meg er det enda bedre, for jeg har en tenåring i hus.Så her gjør tenåringen alt av "mannens" oppgaver i teksten, jeg gjør kjærringdelen og mannen min sitter med ølen sin og ser på!

Skrevet

Alle menn er idioter!!!!!!

Skrevet

Hehehe. Så bra. Kan tenke meg det er sånn i flere tilfeller, ja. Her samarbeider vi heldigvis så godt vi kan. :o)

Skrevet

Phø!! Her er det jeg som griller, og mannen som ordner med saus og ris/poteter eller hva vi nå skal ha. Sallaten lager jeg bestandig på forhånd og marienerer kjøttet selv gjør jeg også. Dessuten tilegner vi oss begge to en grill øl når vi griller. ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...