Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Tok de uka før jeg fødte, er ikke fotogen i det hele tatt men artig var det jaggu! =) http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/401108 Går fremdeles bra med Mikael. Noen problemer har han, mest i forhold til krampene men det får han hjelp med å overkomme.. =)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Kjempe flotte bilder likte spesielt godt det i svart/hvit!
Bellanotte Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Så flotte bilder da. Håper alt blir bra med lillegutten din :-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Kjempe fine bilder, og så fine gutter du har:). Må bare si at du ser innmari kjent ut for meg........er du fra sørlandet?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 Nope! =) Midt-Norge, har bodd noen år lenger nord også.. =)
haater husarbeid Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Hei. Så fine bilder. Var selv på kontroll i Trondheim forrige tirsdag og må si at jeg tenkte masse på dere. Lykke til!
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Kjempe morro med gravid bilder. Og så nydelig liten gutt dere har fått. Ser ut som en liten dukke Håper alt går bra med dere og håper dere får en flott sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå