Xmas-magic Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Vi har en liten gutt på 1,5 år som har fått påvist cøliaki hos barnelegesenteret på Strømmen. Nå venter vi på å få time til gastroskopi på AHUS, men fikk høre der at han ikke er prioritert (!!) og at vi tidligst kan få time i august !! Noen som har noen gode råd om hvor jeg kan henvende meg for å fortgang på dette? Evt andre steder/sykehus som dette kanskje kan gå kjappere?? Han har gått ned 2 kilo på kort tid, og ser ut som et "afrikabarn" med tynne armer/ben, stor mage og innhula øyne... Synes så fryktelig synd på ham, og synes det er grusomt å fortsette å gi ham mat han ikke tåler når jeg vet at han blir bra igjen så fort vi setter ham på diett... Noen som har noen tips eller oppmuntrende ord å komme med??
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Hei. Mitt barn har akuratt vært til gastroskopi nå, fikk time 3 uker etter vi fikk svar på blodprøven. Dette var på SØF. Fikk beskjed om at dette var noe de prioriterte. jeg ringte barneavdelingen noen dager etter de fikk henvisningen for å høre på ventetiden og om det var mulig å komme inn fort. Allerede samme kveld ringte barnelegen meg og satt han opp på time:). men SØF prioriterer sikkert de som bor i østfold først og fremst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå