mummy til 2 Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hei hei Dere som har barn på 6 år, når legges de om kvelden? vi legger gutten vår på 6 år 2030 men lurer på om det er for tidlig??? :0)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Det kommer an på når hun må opp morgenen etter. Har hun stått opp 07, sovner hun 19.30. Men nå i det siste har hun kunnet sove lenge, så da legger hun seg mellom 20.00 og 20.30, får ikke sove når det er så varmt.
fleXibel Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 JEg har bare ei lita ei på 1,5 år, men har 2 brødre på 5 og 9 og ei søster på 7 år. Alle de tre har så lenge jeg kan huske hatt leggetid kl 20.00 , men de er som regel oppe litt lengre i helger
Mon Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Min og legger seg litt i forhold til når han må opp. Men vanlig hverdag klokka åtte. Nå når det så varmt drøyer vi det litt... Han får ikke sove alikevel. Men ni er maks ellers blir han så sur dagen etter.
Erle'smamma Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Min 6-åring legger seg i 20.-tia. Han er oppe kl.07.om morningen, så han er trøtt kl.20.00 Tror ikke det er for tidlig når barnet er trøtt og slitent da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå