Gå til innhold

skal til oslo i morra, trenger tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva burde vi se/gjøre i oslo? skal ha med 2 barn, ei på 6 år og en på 10 mnd, så det blir bare i selve hovedsaden vi kommer til å gå, eller kjøre litt på utsiden...

hva burde vi se på?

trenger gode tips nå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er kjempe koselig å leke i frognerparken med snuppa :) er jo forskjellige lekeparker rundt forbi men de er jo inne da, kos å være ute når det er så fint vær. Hvis ikke så er det jo koselig å dra å bae da, ta fergen ut til hovedøya for eks, men det spørs jo litt hva du kunne tenkt deg gjøre da?

Skrevet

ja, den har vi tenkt å besøke.....

men det er vel det eneste vi vet om oslo også...hehe....

Skrevet

Frognerparken/vigelandsparken er jo kjempe koselig da:) men ellers er det også kjempe koselig å gå tur på aker brygge syne sjeg da, og sitte på trappen ved vannet og spise is:) - kan hende det er et lite tivoli der også..... hender det er det..

Skrevet

tusen takk for svar og tips....

har forresten lest meg til at det er sommerfestival denne helgen, så det er vel kanskje noe som vi kan gå å se på...at det skjer noe i gatene mener jeg....

Skrevet

Botanisk hage er også fin! Som du sier er det sommerfestival, så det skjer sikkert litt av hvert i sentrum :)

Skrevet

Ååååå ja botanisk hage er fint :) men man har ikke lov å sitte på gresset der eller røre blomstene da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...