Gå til innhold

ang bestilling....

Anbefalte innlegg

Skrevet

må nok avbestille det at jeg ville ha ca 2 uker før tiden... min sønn skal nå på adhd testing og siste "test" er 29 juni og jeg har termin 4 juli... jaja... når det er pga dette så skal jeg holde ut... blir hardt i varmen men ser jo nå at temp er på vei ned neste uke....

noen som har vært på adhd testing med sine barn?? hvor kjapp er de på svar??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

Ble litt intr da jeg så innlegget ditt...jeg har en sønn på snart 6 år som er meldt opp til ppt og videre til psykolog og greier...hvordan er gangen i det som skjer...??? han skal begynne på skolen nå til høsten og jeg er litt bekymret for en god del... :o( begge barnehagene han har gått i samt rektor ser symptomer og da jeg fikk han hadde han en hard og tøff start... om du kan fortelle noe hadde det vært flott... vill vite alt som er å vite om saksgang, hva jeg kan forvente m.m...

Mvh

Skrevet

hei igjen...

beklager at jeg ikke svarte på noe i innlegget ditt men jeg ble litt revet med, kan heller ikke svare deg på det som om jeg så gjerne skulle ha gjort d...

MVH

Skrevet

dette tar tid... det kan jeg si... jeg har gått til fastlege og krevd henvisning... ppt er såååå sinnsykt trege...

det er nå 2 år siden... følte det ikke ble skikkelig gjort når han var inne var der bare en dag... de skrev i "sluttbrevet" at han måtte testes igjen om 1.5 år... det er nå gått 2 år... det som fikk fart i sakene nå var helsesøster på skolen som kontaktet barne psykolog som da henviste videre... har nå ventet på time siden jan... men de har jo klart å rote det til der og... vi som foreldre ble innkalt på møte derfor "glemte" han... sykt men sånn er det... som sambo sier... hva i helvete er det vi egentlig betaler skatt for??? vi trenger jo pengene til klær pga enorm slitsje... og penger til skader påført pga tempramanget hans...

hvor i landet bor du?

Skrevet

går fint det;)

Skrevet

har denne gang fått 4 forskjellige timer til lege;psykolog osv...

Skrevet

Hei igjen...

vi bor på Askøy like utenfor Bergen og håper at vi fårfart i tingene...håper håper... huff... det skal ikke være enkelt....

Skrevet

der bodde vi for ett halvt år siden... jeg anbefaler deg å gå til fastlege å kreve henvisning men understrek at du ikke vil på paradis... der vi var.. er en barnepsykolog i kleppestø... du skulle fått henvisning til han... han som hjalp oss videre med henvisning osv... nå sist.. ppt på askøy er sinnsykt tregt... fikk ikke papirene oversendt hertil før etter 3 mnd....

Skrevet

kan finne navnet hans på noen papirer her i mrgen og sende til deg i postkassen her inne...

Skrevet

Oki...supert...takk for all god hjelp og anbefalinger...vi tar i mot alt vi kan få... får ikke sendt deg privat post??? men om du vil: her er e-postadr. og msn: [email protected]

Han fastlegen vi har er: Larsen, Terje tror jeg... vet ikke hvor han henviste oss men tror det var til noen psykologer her på Askøy tror jeg... fikk jo ikke se hva han skrev eller hvor til... men skal ta d opp neste gang vi skal til han og dsa skal jeg spørre...

Klem

Skrevet

Hei. Det er vanlig at utredning tar ca et halvt år. Dette pga omfattende testing og mye papirarbeid. Ofte vil ikke psykologen gi diagnose tidlig, pågrunn av økt risiko for feildiagnostisering i tidlig alder. Ny forskning viser at kun 2 % av alle barn har ADHD, mot tidligere antatt 4-5%.

Du betaler vel skatt for at du skal få gratis oppfølging under graviditeten, gratis skole til dine barn, mulighet til å få lønn ved sykdom, mulighet til å gå av med pensjon før du stuper, muligheten til å føde på et sykehus.. Jeg nevner i fleng. Du får sørge for å stemme på et parti som satser på barn og unge ved neste valg, og som faktisk spytter i med midler til kommunene.

Skrevet

ANONYM: hørt om frustrasjon??????????????

Skrevet

har lagt deg til på msn så sender jeg deg en mail i morgen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...