Gå til innhold

Orker rett og slett ikke mere nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ik ha jeg ska si... sorry for alt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det bare så sinnsykt vanskelig. ensom, alene.. hele tiden.. holder på å bli sprø.. får behandling og går på medisiner. ungen er borte nå, hos mamma.. og her er jeg.. helt alene.. som alltid.. til di som syns jeg er barnslig så får det bare være

Skrevet

uff dette hørtes trist ut, men det kommer alltid bedre tider så hold ut og tenk på ungene dine. hvis det er selvmord du tenker på så må du ringe å prate med noen og fortelle hvordan du har det, sånn at du kan få hjelp. hvis du ikke har venner eller familie du kan/vil ringe til så ring legevakten. det finnes god hjelp å få, du vil få det bedre.

Skrevet

jeg har ingen venner, så kan ikke ringe noen. og jeg har vært innlagt utallige ganger. men jeg er sterk nok til å ta meg av ungen. men det er kveldene som er værst. vil ikke dø, bare forsvinne.. eller.. jeg vet ikke.. sorry

Skrevet

Har du prøvd en eller annen hjelpetelefon? Vet ikke helt hva de heter, men de står foran i telefonkatalogen. Du skriver at du er helt alene... Kanskje det hadde vært godt å snakke med noen. Vet om andre som har benyttet seg av slikt!

Skrevet

Kjære deg, får så vondt av å lese dette! Ikke alltid lett å være menneske nei. Nå vet ikke jeg hva slags behandling du får, men håper du har noen du kan kontakte når du føler at du ikke orker mer.

Tenk at Mina trenger deg og at du er verdens beste mamma for henne! For du er det, om du ikke føler det nå.

Varm klem til deg!

Skrevet

får vondt av å lese det du skriver, men godt å lese at du ikke vil dø. det er vondt å være ensom, det vet vi alle. kanskje du kan prøve å legge en plan for hvordan du kan bli kjent med nye mennesker, slik at du slipper å være ensom. melde deg på en kurs i språk, matlaging, håndarbeid eller en aktivitet hvor du treffer folk.det finnes alltid løsninger, men det er bare så vondt å vanskelig å se løsninger når man har det tungt og trist. går du i samtaleterapi til vanlig? hvis ikke så bør du kanskje få slik hjelp, gå å prate med noen en gang i uken på en poliklinikk i psykiatrien. det finnes sikkert et DPS der du bor, fastlegen din kan henvise deg dit slik at du kan få hjelp til å få det bedre.

lykke til, ikke gi opp!

Skrevet

Jeg har sendt deg 1 pm.

Skrevet

Jeg klarer ikke bli kjent med folk. feks har jeg vært på dette forumet i over 1 år og aldri snakka med noen. jeg er alene med ungen. faren får jeg ikke tak i, jeg gjør 100% hele tiden.. men får ikke til lenger.. og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. før har jeg tatt overdoser osv for å få oppmerksomhet, men jeg begynner å bli for stor til sånt tull. . går til psykolog en gang i uka.. kan ikke begynne på kur eller sånn for har ingen som kan passe ungen. klarer ikke gå ut blant folk på den måten heller..

Skrevet

Kjaeresete Hovedinnlegger!

Det er en liten du har som er kjempeglad i deg! Og barnet ditt trenger deg. Kanskje du kan ringe din mor, og snakke ut. Hvis du har muligheter til aa vaere hos din mor og ditt barn, faa snakke ut, kanskje det hjelper?

Ellers var det mange fine svar over her, synes jeg. Hvorfor ikke ringe "hjelpelinje", lege eller psykiatiske?

Jeg fikk saa vondt inne i meg da jeg leste innlegget ditt. Du skal vite at det er mange som elsker deg. Og du trengs i verden for aa hjelpe andre. Iblant er livet toefft, men du maa aldri gi opp. Vaer ikke redd for aa soeke hjelp=)

Glad i deg! Kos og klem!

Skrevet

Hvor i landet bor du?

Skrevet

Du må få deg hjelp!!!!!!!!

Stakkars deg!!!!!!

Skrevet

Hvis du forteller hvor du bor, er jeg sikker på at det er en eller annen her inne som bor på samme stedet, som kan være venninnnen din!

Ønsker deg alt godt.

Du må ikke gå rundt med disse følelsene helt for deg selv.Selv om du går til psykolog en gang i uka, trenger du noen virkelige venner.

Det er mange flotte damer her, så jeg håper du finner i det minste 1 du kommer til å sette pris på og stole på!

Livet ditt er like dyrebart som alle andres liv, og er man mamma, så vet man hva man må gjøre; kjempe for å få det bra, og klare å gå igjennom den mørke tunnellen til du ser lysningen. Mern du trenger ikke gå alene.

Håper du finner ei god venninne =o)

Skrevet

det er akkurat det som er så bra.. at det eneste som stopper meg fra å gjøre no tull er dattera.. selv om hun ikke er her nå i helga klarer jeg ikke å løse dette på samme måte som jeg gjorde før. Men men.. så det var vel bra å bli mamma og ha noe å leve for. Og jeg må bare få sagt at jeg klarer det bra. har vært lagt inn etter hu kom til, og det var aldri snakk om barnevern ellerr lignende.

Joda.. jeg tror sikkert det er noen fra byen min her.. kommer fra en by i nordland.. menne.. jeg er såpass ustabil så det er ikke mange som klarer meg i lengden...

godt å få det litt ut her for en gangs skyld.. og at jeg turde med nick er jo sykt i seg selv

Skrevet

Tror selvtillitten din er på bunn,jente!

Hvordan ustabil er du,da?

Jeg tror (og fornemmer sterkt) at du er ei stille jente som strever med noe fra år tilbake, som du ikke har konfrontert, og så bygges det opp inni deg. Men kan ikke si for sikkert...

Tror du er ei knakende kjekk ung dame som dømmer deg selv litt for hardt!

Vedder på at den som får deg som bestevenninne blir en rikere person etterpå!

Skrevet

er ei jente som er flink til å spille skuespill, og klarer ikke legge det fra meg... gjort det så lenge jeg kan huske. men ja, du har rett i at det er noe spesielt som jeg har opplevd for mange år siden som har ødelagt meg som jeg strever med...

Skrevet

Saa enig, saa enig! Hadde jeg bodd naert deg, hadde jeg vaert rask bortom. Du hoeres bare kjempehyggelig ut:) Tenker vi skulle funnet paa ett eller annet samme nog hatt det virkelig saa trivelig! (Men jeg bor desverre laaaaangt fra Norge...)

Skrevet

Det høres ut som om du har det veldig vanskelig nå, med mye fra fortiden som gnager deg. Det blir ikke lettere av at du er alenemamma uten så mye mulighet til å gjøre annet enn å være mamma. Men husk at for barnet ditt er du det viktigste i dets liv, og det elsker deg over alt på denne jord!! Du er uerstattelig. Husk det!!!!!!! Derfor er det viktig at du prøver å gjøre noe med situasjonen, og ikke bare isolerer deg hjemme. Lettere sagt enn gjort, kanskje, men intet blir bedre av seg selv, i hvert fall........

Du jobber kanskje ikke nå? Og siden du ikke kommer deg så mye ut om kveldene, er det heller ikke så lett å møte folk. Og ofte er det jo gjennom venner man møter nye venner, eller gjennom arbeidsplassen, studier etc. Du er nok ikke den eneste her på forumet som ikke har møtt noen av de andre; det gjelder de fleste. Men kanskje du finner tonen med noen fra Nordland her på forumet, nå som vi vet at du ønsker nærmere kontakt? Hva med kontaktannonse for å bli kjent med noen? Kanskje du kan få barnevakt av og til av moren din for å begynne på kveldskurs eller lignende? Om ikke annet så hjelper det å komme seg litt ut og møte andre mennesker. Dessuten har alle godt av å gjøre noe annet innimellom. Ellers vil jeg anbefale deg å ta kontakt med en hjelpetelefon for å sette ord på noe av det du sliter med.

Vi har det alle tøft innimellom, selv om det ikke synes så godt på utsiden. Nå har du det ekstra tøft, men ikke gi opp for det! Dette klarer du!!!!!!!!

Skrevet

Hva med å lage seg en profil på nettby eller blink osv...:)

Er jo tusenvis av mennesker innpå der! Og du kommer garantert i snakk med noen! Er hundrevis av grupper der inne også, der mennesker med samme problemer som deg selv er med i og som er lukkede grupper sånn at bare medlemmer får se hva du skriver, og i tillegg kan du være like anonym som her, visst du ikke vil legge ut bilde osv!

Lykke til og jeg håper du får hjelp til det du sliter med!

klems

Skrevet

Signerer sorgen..God ide!

Gjest otilie79;)
Skrevet

Er du på gruppekontroller på helsestasjon da? Åpen barnehage eller babytreff og sånt. Veldig grei måte å treffe andre på når man har barn.

Er selv litt sånn som ikke kommer så lett i snakk med andre, syns det er veldig greit med gruppekontrollene på helsestasjonen blandt annet, har også vært å trena litt på gruppe timer på Friskhuset, og selv om jeg gikk dit helt alene og ikke snakka særlig med noen der, så var jeg blandt andre. Babyn var i barneparkeringa like vedsiden av der jeg trena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...