hostogharkheledagenlang Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 vi tenkte vi skulle gi et gavekort på en sånn flott fotobok som man nå kan lage hos de fleste fotoforretninger, så kan brudeparet få et flott bok med bilder de selv vil ha inn osv. etter bryllupet for de må jo lage den selv da og det er vel det eneste vi kanskje synes blir litt rart, men de bøkene blir jo så lekre da.. teit ide, kom gjerne med noen andre forslag, for vi er blanke og begynner å få litt dårlig tid .
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Synes det var en fin ide jeg =)
SuperGlad Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 de har kanskje bestemt seg for noe annet fra før av.... jeg er elendig med gavetips...
hostogharkheledagenlang Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2007 en kusine jeg ikke har sett på hundre år og som jeg heller ikke har kontakt med..... må man ta hensyn til hvem gaven er til også? Guuud jeg trenger et kurs i bryllupsting og tang altså.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Hehe Nei nei, men man gir som regel "finere" gave til f.eks søsken enn venner liksom Hmm.. Hva med gavekort i en møbelforretning? Kanskje de har lagt ut noen ønskeliste?
hostogharkheledagenlang Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2007 nei de har vært så greie å ikke lagt ut det, ja kanskje det ja, skal sjekke ut litt, takk!
nuttegull:) Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 jeg hadde blitt kjempe glad for en sånn gave =)
oktopus Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Jeg synst dette var en super ide! De kan jo bruke gavekortet til hvilken anledning de vil. Dersom de har andre planer for bryllupsbildene, mener jeg.
Maisie Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Synes også det hørtes ut som en koselig gave. De kan jo lage flere album fra bryllupet, og en fotobok er jo noe man tar vare på.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Syntes det hørtes ut som en fin gave :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå