Gå til innhold

gave til bryllup.... er dette en teit ide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi tenkte vi skulle gi et gavekort på en sånn flott fotobok som man nå kan lage hos de fleste fotoforretninger, så kan brudeparet få et flott bok med bilder de selv vil ha inn osv. etter bryllupet for de må jo lage den selv da og det er vel det eneste vi kanskje synes blir litt rart, men de bøkene blir jo så lekre da.. teit ide, kom gjerne med noen andre forslag, for vi er blanke og begynner å få litt dårlig tid .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var en fin ide jeg =)

Skrevet

de har kanskje bestemt seg for noe annet fra før av....

jeg er elendig med gavetips...

Skrevet

sukk

Skrevet

Hvem er det til?

Skrevet

en kusine jeg ikke har sett på hundre år og som jeg heller ikke har kontakt med..... må man ta hensyn til hvem gaven er til også? Guuud jeg trenger et kurs i bryllupsting og tang altså.

Skrevet

Hehe

Nei nei, men man gir som regel "finere" gave til f.eks søsken enn venner liksom :)

Hmm.. Hva med gavekort i en møbelforretning? Kanskje de har lagt ut noen ønskeliste?

Skrevet

nei de har vært så greie å ikke lagt ut det, ja kanskje det ja, skal sjekke ut litt, takk!

Skrevet

jeg hadde blitt kjempe glad for en sånn gave =)

Skrevet

Jeg synst dette var en super ide! De kan jo bruke gavekortet til hvilken anledning de vil. Dersom de har andre planer for bryllupsbildene, mener jeg.

Skrevet

Synes også det hørtes ut som en koselig gave. De kan jo lage flere album fra bryllupet, og en fotobok er jo noe man tar vare på.

Skrevet

Syntes det hørtes ut som en fin gave :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...