Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 For en kort stund siden ble det slutt mellom meg og faren til barnet vår. jeg bestemte meg for å gjøre det slutt.. jeg var deprimert og hadde en vansklig periode. Vi kranglet i sett, vi hadde det økonomisk vanskelig og vi begge ble deprimert og jeg følte jeg trengte avstand. Så noen uker etter, traff jeg en flott fyr jeg ble forelsket og vi så hverandre litt da og da. Helt til han fikk dypere følelser for meg, men jeg var ikke intressert i å gå videre med ham. For egentlig savnet jeg faren til barnet mitt. Jeg visste at han hadde følelser for meg enda og var fortvilet over at jeg hadde gått ifra ham. Jeg fortalte ham alt om at jeg hadde sett en annen. Jeg gjorde det slutt med han nye, og etter en liten stund tok jeg kontakt med faren til barnet vårt og vi fikk god kontakt igjen og jeg forstod da at han er den rette for meg. Vi skulle jo gifte oss i sommer. Og nå har jeg funnet ut at jeg er gravid, og faren er jo selvsagt han jeg så den lille perioden og jeg ble gravid selv om vi brukte beskyttelse, og han sier at han ikke vil jeg skal beholde det. Jeg er sammen med barnefaren nå, og han vet jeg er gravid. Han synes det ikke er riktig å ta abort, og han er villig til å bli "far" til barnet selv om det ikke er hans, og at han kommer til å elske det like mye som sitt eget. Han synes ikke det er riktig at jeg skal ta abort for dette barnet er helt uskyldig .. Han vil tilogmed gjerne at vi skal si det er vårt barn.. Jeg er så fortvilet, jeg har lite lyst å ta abort og er enig med ham men jeg er livredd, fovirret og vet ikke hvordan dette skal gå. Jeg har ikke lyst å være gravid med han andre sitt barn, ... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og tiden går...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 fy flate du har en grei mann da;) men uansett, lytt til hva hjertet ditt sier deg, da vil du velge rett!! lykke til!
Tulletutta Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Som eit barn av ei som ikkje viste kem faren var før etter på, så har eg egentlig ikkje meir å sei enn at, om du velger å beholde barnet bør du være ærlig med barnet og barnets biologiske far. Eg syns personligt at du bør beholde, men min dømme kraft er dårlig då eg tenker på om mammo mi hadde valgt meg vekk for å ikkje viste kem som var pappaen min, selv om det ikkje er heilt samme situasjon for deg.
77modell Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Høres ut som en flott mann du har! Hils han å si at dette er stort av han! Om dere velger å si at det er deres barn er vel det deres sak. Blir jo på sett å vis deres syns nå jeg! Han er der for deg nå å i svangerskapet +når bebien kommer! Men vær for guds skyld helt enig om aldri å bringe opp det i en krangel eller brudd! Få alt ned på papiret for ungens skuld. Er mi meining da
vekten:) Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Hei,jeg har hatt litt erfaring på akkurat dette.Min bror var igjennom samme sak for noen år tilbake.Han var den som ikke var faren,men ville gjerne at dama skulle beholde det.Alt fungerte faktisk veldig bra og broren min hadde barn fra før.Vi fungerte som en helt vanlig famile som besteforeldre og alt det der.Det viktigste for min famile var at vi støttet han og hans nye "familie".Det viiktigste for barnet er at dere har det bra. Lykke til
Mamzen Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Jøss, mannen din må virkelig elske deg høyt!! Om alt ligger til rette for dere, ordner det seg sikkert! Det er vel egentlig opp til deg i bunn og grunn, men som en innlegger over her sier: Vær arlig ovenfor et eventuelt barn, far og mann!! Da blir alt så mye lettere! Lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå