Piipii Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Har dere vært og badet der og har evt ungene fått fuglelopper da? Vi hadde tenkt å dra på bogstdvannet, men så leste jeg i dag om disse fugleloppene og er jo ikke så int i at mini skla få det da. Ungen til en venninne av meg badet på sognsvann i fjor og vips var ungen full av utslett og kløe:(
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Min eldste badet på sognsvann i går, og han er fortsatt helt fin.
anna_lou Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Vi var på bogstadvannet i går. Vasset bare bittelitt, og er fri for lopper. Men vi var som sagt bare såvidt ut i vannet da.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Vi har vært på Sognsvann hver sommer siden snupp var 1 år, har aldri fått det. Har ikke fått det på Nøklevann heller, det skal jo være ikter der og.
hostogharkheledagenlang Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 hei har badet både i bogstadvannet og på sognsvann i alle år og har ikke fått noe utslett, men husker mamma dusjet oss godt når vi kom hjem uansett,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå