Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fleire som kjeder seg litt i kveld? Gullet mitt sovnet før 18 i dag, og i byen er det storliv i kveld, men akkurat denne helga har eg ingen å spøøre om å passe på. Så da sitter eg her å slapper av. Og ingen å prate med, verken her i stuen el. på nett. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sovnet ikke pjokken før halv ni... og jeg er sliten :-) Snart skal jentene i seng - og JEG skal slappe av =)

Skrevet

like lite som deg... mini sover og jeg har sluppet opp for husarbeid og gjøre ;)

kan skravle litt vi da vettu :)

Skrevet

godt deter nokon her eg kan skravle med da. :) Har nesten gått tom for "husarbeid" eg også, kun oppvasken som gjenstår. Vurderer å sette meg ut på altanen i varmen,mulig eg får med meg noko av utekonserten ifrå sentrum. :)

Skrevet

Sitter på jobb jeg, halvveis i vakta nå. Så henger litt her, og på Skapet.

Fikk rapport hemmefra, Guttongen er nybabda og på tur i seng etter en strevsom dag med plenklipping, kafèbesøk, barnetv, middagslur og kos. :-)

Skrevet

Mange fine inntrykk for gutten din i dag da.Tenker gutten din sover godt i natt. :) Jenta mi sovnet kjapt i kveld, etter å ha vert i sentrum å sett på folkelivet, leika i sandkasse og disset, og badet litt i stampen. :)

Skrevet

Hehe, ja han har sett på folkelivet han og: tre karer hadde visst spillt hornmusikk utenfor butikken i dag. :-) Godt når disse små sovner momentant etter store inntrykk da. Husker jeg hadde en venninne der jenta hennes ble overtrøtt og hyper når hun fikk "brukt" seg litt. Så i en periode måtte de stort sett være hjemme og skjerme henne for at hun i det heletatt skulle få sove. :-P

Skrevet

Såpass ja. Det slepp heldigvis eg da. Barna må jo få sjå og oppleve mange gamle og nye innrykk. :) Hender gullet er overtrøtt, men da prøver eg å vere tålmodig og vente til ho klarer åsovne, einsjelden gangkan det ta opp til ein time og to,men svært sjelden.

Skrevet

Er velsignet med "sove-unge" jeg, så har skjelden vært nødt til å ta i bruk hardere skyts enn "nattinatt, sove godt" før han snorker som en gris. :-)

Kan du ikke komme på chatten på Skapet? Vi er flere der, er enklere å preike der liksom. :)

Skrevet

Du skriver slik som jeg prater du. :)

www.skapet.no

Skrevet

Skriver eg ikkje fint vel. :) Sånn, da får eg teste ut Skapet også, dukker stadig opp noko nytt. :)

Skrevet

Her sovnet barna for en halvtime siden. Så nå sitter jeg bare å slapper av. En forferdelig stressende dag på jobb, og to slitene jenter som kom hjem fra stranda med mye sukker innabords ble en dårlig kombinasjon. Gnissninger kan en si... Men i morgen blir det hytta og bading. Bare kosing og sløving frem til mandags ettermidag.

Snart ferie!! Gleder meg veldig, kanskje jeg får litt overskudd igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...