SuperGlad Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Å hun er flydd ned til Oslo så hun kan dra på audition til programmet i morgen :-) Når de snakket med henne på tlf hadde de sagt de trodde det var gode sjangser for at hun skulle gå videre..... Så da blir vel svigermor mest sannsynlig å se på tv i høst! Ha ha ha, da blir det utrolig morsomt å se, å samtidig så utrolig flaut :-)
Anne-B. Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Hihi, artig! Da tror jeg at jeg må se på da, hihi
chill+enda en til Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Hehe, så kult. Sporty gjort av henne da Dere begynner å bli tv-kjendiser hele familien jo
SuperGlad Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 For å få det sagt så spurte svigermor på tull om jeg kunne melde henne på. Hun sa at hvis det ikke klaffet med han, så fikk hun i hvertfall litt singel-pr :-) Blir nok god underholdning hvis hun blir med videre :-)
pøber´n & je Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Æsj. Om du vil ha han i familien så. Han er så ekkel, både på tv og IRL
SuperGlad Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2007 Hvis jeg får mulighet til å møte han så får jeg vel bedømme selv om hvordan han er som person. Smaken er som baken :-)
Gjest thricane Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 uææææ, vil du virkelig ha han som svigerfar? hehe
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 haha Tor Milde er jo kjempe tøff da Lykke til til svigermor hehe
Curry Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Får håpe at han finner noen på sin egen alder, da. I det siste har jo damene hans vært i alderen 16-25 år.
SuperGlad Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2007 har ikke gjort meg opp noen mening om fyren jeg. men liker svigermor han så har jeg ikke så mye jeg skulle ha sagt. Men kjenner da svigermor så mye at jeg vet hun er kresen med menn. Så klaffer det der så er han nok en real fyr :-)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 Har sett han noen ganger ute på gata o.l. virker jo kjempe morsom da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå