Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hadde ein liten seanse med sambo i går.... Me diskuterte om at det måtte alkohol til for at me "verkeleg" kosar oss. Det å sitja ute på verandaen no om sommaren, ta ein konjakk td., det er fyst da me kan seia at livet er hærleg. Misforstå meg rett.....eg er ikkje avholds....sett vekk frå no da men eg meinar at det går av å verkeleg sei at ein kosar seg utan alkoholen og?! Kva meinar de?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Selvfølgelig. Trodde det skulle bli kjipt å ikke kunne ta sommerpilsen, men savner den ikke no særlig allikevel. Og koser meg masse for det!
Sluffsa Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Nei skal jeg kose meg på verandaen vil jeg ha en øl, men den kan godt være alkoholfri:) Trenger ikke alkohol for og si at livet er herlig:))))
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Jeg koser meg både med og uten alkohol, men jeg må virkelig si at jeg savner et glass dødsgod hvitvin her jeg sitter på verandaen i 26 varmegrader kl halv ti på kvelden. Syns det er skikkelig deilig som å bli småbrisen av et par glass etter en dag der lufta står stille, man har saltvann i håret, fisk på grillen... og ja; en deilig flaske riesling eller chablis.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Enig med deg at ein kosar seg med og utan alkohol. Men det er som du seier....når det er varmt i været.....seine kvelden...og ein sit ute og skravlar og nyt livet....da smakar dt ikkje ille med ein konjakk eller eit glass vin nei. Me får ta det att til neste sommar. Det kjem dagar etter desse
Moi 30 -termin 2.juli Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Uten barn i magen syns jeg en kald pils eller et glass vin er prikken over i'en, det hører liksom med! Men med barn i magen må jeg si det er ikke mye som slår den følelsen å sitte og smile med seg selv og kose og "snakke" med lillemann i magen! Det er en myyyye større "prikk over i'en"!! God sommer alle sammen!
ana baroma Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Koser meg like mye med en brus som en øl egentlig:) Men klart et glass hvitvin hadde gjort seg på varme kvelder:) Jeg koser meg virkelig når mannen min og jeg får de virkelig gode samtalene, er sammen med gode venner eller opplever noe stort sammen. Kos forbinder jeg ikke med mat/drikke lenger, heldigvis:)
SusyQ Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Drikker naturligvis ikke nå som jeg er gravid, men koser meg gløgg i hjel for det. I går grillet jeg i parken med venninner, ingen drakk ( i symapti med meg. Søte jenter!) og vi var alle enige om at det var en topp kveld. De single var helt over seg over hvor deilig det var å ha en edru lørdag, og være frisk og rask på søndag. Meeeen: Når jeg sitter på uterestaurant og de andre skjenker opp et duggfrisk glass chablis, kjenner jeg sevfølgelig hvor lyst jeg får på et glass. Samtidig er lysten aldri så sterk at jeg noengang ville vurdert å gi etter. Vesla er vitkigst!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 nei, for oss er maten viktigere enn alkohol. før jeg ble gravid koste vi oss gjerne med en øl til deilig mat og kanskje en film på tv. men nå går det i clausthaler for min del. hender at sambo tar en clausthaler også. men det er vel stemningen og den gode maten som får oss til å si at: NÅ koser vi oss skikkelig
VinterSol+2 Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 trenger ikke alkohol for å kose meg. men innimellom kan det være kos det og. men vi drikker i grunnen sjelden alkohol vi.. når vi SKIKKELIG skal kose oss lager vi noe godt å spise, eller feks hjemmelaget milkshake/smoothies etc.. mannen min lager verdens beste milkshake... sikker på at vi kunne tjent oss styrtrike på den.. hehe åååå nå fikk jeg lyst på milkshake,, hehe
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #11 Skrevet 10. juni 2007 Trenger overhodet ikke alkohol for å kose meg/oss nei. Alkohol brukes vel heller i party-sammenheng. Vi koser oss helt fint uten alkohol i hvertfall Heldigvis. Savner d ikke heller nå som jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå