Kosermeg Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Holder på å svette meg i hjel selv om jeg er endel i skyggen. Har lest litt forskjellig om det å bade på slutten av svangerskapet. Er det noen av dere som har fått svar på dette fra kyndige personer, jormor/lege el? Har 19 dager igjen til termin og formene er meget bra!
jentebabymom Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 jeg bader ikke.hørt det er infeksjonsfare med det.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 det er bare å bade ivei sålenge vannet ikke er gått:)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Ringte føden idag og de sa at det var bare og bade, men at man skulle være nøye med å skifte til tørt rett etter badet:) BAD I VEI SCNUPPAAA!!!!!!!!!
Nanna1976 Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg badet i Oslofjorden i dag og det var rett og slett nyyydelig. Tror det faktisk er farligere å bli overopphetet.
Trolleliten Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har både badet i fjorden og i klor basseng. Mamma mente også at jeg ikke kunne bade, men jordmoren min sa at det var bare å bade i vei =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå