Gå til innhold

Jeg trodde det bare var på film

Anbefalte innlegg

Skrevet

man ble gravid i det øyeblikket man hadde bestemt seg for å prøve, får mage dagen etter og føder på tredje dag. Men det er vist i ferd med å skje her på Dib også.....ha ha

Eller tar man bare alle "stadiene" på etterskudd når man merker man har blitt gravid, sånn for oppmerkosmheten sin skyld.

Hadde ikke blitt sjokkert iallfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om skravlisene, vel. En bestemt en, selvsagt. Annier har jo stort sett hangup på et eller annet nick.

Skrevet

Er vel bare ei det som så vidt rakk å kunngjøre at hun var prøver før hun maste om testing og nå nesten bare noen dager sener er allerede magen og magebilder på plass.

Skrevet

Sukk. Jeg lærer visst aldri det der, det er bare for fjernt for meg å gå til et annet forum og forvente at jeg blir fulgt av de jeg vanligvis omgås.

-Hva om vi går inn på ... far svarer mor ... og slenger dritt om de anonyme på krangle? -Eller hemmelig (u)venn???

Skrevet

hun gjorde vel som meg da; hadde holdt inn magen i 10 år også slapp hun den ut i det øyblikket den blå streken kom frem..

:-)

Skrevet

Det er jenta si som trenger mye oppmerksomhet... Apropos bildet: sånn ser jeg også ut når jeg har spist masse chips og jeg er ikke gravid!

Skrevet

Ha ha ha. Sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...