Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Vi har kjøpt det meste, mangler småting som bleiebøtte, ammepute ect. Er i uke 33.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 hvorfor anonym? jeppz vi er ferdig, alt står klart til den lille. eneste jeg skal kose meg med framover er å sy sånn bæreslynge. har kjøpt stoff å greier, men leter fortsatt rundt etter sånne ringer man skal ha. hmm men hvor...skal innom en hobby butikk på mandag kanskje de har noe lignende.
fox`y Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 næi jeg mangler d meste for å si d slik.. søskenvogn,bilseter,seng,madrass,myggnett,noe klær,hånduker osv osv..men skal begynne å handle inn så smått..de store tinga handler jeg når skattepenga kommer.... har igjen 31 dager jeg da:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå