Gå til innhold

Har dere alt til babyen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt det meste, mangler småting som bleiebøtte, ammepute ect. Er i uke 33.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mangler ingenting nå...uke 35

Skrevet

hvorfor anonym?

 

jeppz vi er ferdig, alt står klart til den lille. eneste jeg skal kose meg med framover er å sy sånn bæreslynge. har kjøpt stoff å greier, men leter fortsatt rundt etter sånne ringer man skal ha. hmm men hvor...skal innom en hobby butikk på mandag kanskje de har noe lignende.

 

Skrevet

næi jeg mangler d meste for å si d slik.. søskenvogn,bilseter,seng,madrass,myggnett,noe klær,hånduker osv osv..men skal begynne å handle inn så smått..de store tinga handler jeg når skattepenga kommer.... har igjen 31 dager jeg da:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...