Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 jeg har det slett ikke så verst om dagen, hadde fryktet sommervarmen, men det går utrolig bra! føler kanskje at gullet har sklidd litt lenger ned de siste dagene, for jeg føler jeg kan puste skikkelig igjen;-) hva med dere jenter?
marwi Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 helt pyton om dagen. Var liksom egentlig greit, men varmen tok meg til slutt gitt. Baby'n ligger laaangt oppi ribbeina å gnikker og sparker, og magen er så stor at jeg har problemer m det meste. Grr. MEN jeg har heldigvis ikke fått noe særlig med vann enda:-)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 e i uke 35 imårra å har det helt pyton... skikkelig hovne ben,gjør såååååååååååååå vondt i beina mine...sukk... e så trøtt og sliten...sukk....
fox`y Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Har d egentlig ganske bra jeg..liker godt varmen og jeg og lillemann på 23 mnd koser oss... men kunne spart meg for allt vannet i kroppen da.har jo pølsefingre og tømmerstokker til føtter... men ellers er formen fin..litt trøtt og hodepine,men d går vell over... håper jeg får treffe den lille snart...har igjen 31 dager jeg da,men kan gjerne komme før:O)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Formen er jo grei nok, men er sliiiiten og veeldig lei:(
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 er jo ikke i uke 35 da,hehe...(litt tåkete der ja:-D )
Vorin med nr 3 Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har det egentlig ganske bra!!! Nyter varme dager med mine to gutter, og her også er det blitt lettere å puste. Jeg kan se at magen har sunket litt. Er i uke 36 imorgen og jeg gleder meg såååååååå veldig til å hilse på gulljenten min. Har vasket alt babytøy og vognen står klar :-) Snart pakker jeg bagen også!!!
Gull nr.5 Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Joda, kan vel ikke klage.Føler meg egentlig i fin form, selv om jeg føler meg tung og ikke særlig grasiøs om dagen:-)Har vært plaget med bekkenløsning lenge og sover veldig dårlig om natten. Er et helt prosjekt å få snudd seg i sengen! Er snart i uke 36, så jeg må si jeg ser enden på det nå.Er jo veldig heldig som får lov til å oppleve dette igjen og koooser meg med maven,selv om jeg ser frem til å ha lillegutt her på utsiden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå