Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Korleis i all verda klarar de å sola ryggen, jenter????!!!!! Har de gode råd....so vær vennlege og kom med dei....!!!! Har vurdert å saga hol i verandagolvet med plass til magen, men kome til at det ikkje er noko særleg....!!!! Help me! Eg vil ha sol på ryggen og bak føtene!!!!
prins 07, prins 10 Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Kjøkkenstol - baklengs. Ikke særlig behagelig i lengden men.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 .....ein må lida for skjønnheten....og takk!!!!! Det der var ikkje det dommaste eg har høyrt....skal testa det ut i morgo....viss sola har tenkt å visa seg da..... =o) Prøvde å ligga litt på sida på ei dårleg pute.....men det var ikkje noko særleg....
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 hei, ligge på siden mot solen, får i hvertfall litt sol:)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 og litt er betre enn ingenting.....har byrja få litt farge framme....og viss eg ikkje snart får litt farge bak og so blir det omtrent som biffen på Edwins....."black and white" =))
Bimmer´n Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Var en luring her inne som foreslo å ligge på en badering................ikke prøvd det selv, men høres jo i utgangspunktet genialt ut. Iallefall om man har en egen balkong eller hage hvor man kan bygge seg et lite "sole-rede":-) Selv ligger jeg i bakgården og nøyer meg med å ligge på siden. Beste er jo spille volleyballl eller noe annet morsomt hvor man blir automatisk snurret rundt, hehe........
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 joda.....klart det å vera i aktivitet er det beste.....men med bekkenløysing so er det ikkje so behageleg å spretta rundt....men kanskje badering..... =) eller bilring.... føler meg liksom ikkje so liten å snerten lengre..... :/
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Er de plaga med pigmentflekkar da? Heldigvis ikkje eg....enda.... :/
Love my kidz Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Legg deg på siden i ei solseng, snu av og til så andre halvdel får sitt =)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #11 Skrevet 10. juni 2007 Takk for gode råd, alle saman. Eg har iallfall klart å bli litt solbrent på låra.....tok til meg tipset om å sitja bakvendt på ein stol.....dette gjekk greit, takka vera at stolen var innsvinga i ryggen slik at eg slapp å "skreva" so mykje :/ Heldigvis har ikkje telefon stått idag, so da har tida gått fortare + at mykje godt lesestoff og sudoku-heftet har fått gjennomgå ))
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 10. juni 2007 #12 Skrevet 10. juni 2007 sett deg "skrevs" over eisolseng.. les gjerne, da går tiden veldig fort:) selv har vi vært på sjøen i to dager nå i ett knall vær,åmerker jeg får mye fortere farge enn før:) har fått en god å fin farge. føler meg mye mer vel nå
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #13 Skrevet 10. juni 2007 Enig med deg at ein føler seg meir vel med litt farge på kroppen. Ser ikkje berre "deigette" ut lengre liksom Svir litt på låra eg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå