Monica *rosa og blå* Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Kom til å tenke på det nå.. tenkte på bivirkningene og d å sette den inn, men ikke om det var vondt å ta den ut igjen... hmm.. Er det j***i vondt eller? tror jeg må legges i narkose jeg! :-p
It's all about me Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Har bare tatt ut hormonspiral og den merkes ikke engang. Sikker det samme med kobberspiral. Og det skal legges til at det var et helvete å sette den inn på meg, så jeg er ikke en som tåler mye. Måtte på sykehuset og få lokalbedøvelse først, he he.
Monica *rosa og blå* Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 hehe, det var ikke så jævli å ta den inn, men har grudd meg på å ta den ut nå jah.. men uansett så er det langt frem i tid enda.. Men betryggende at du ikke merket noe da!
Pearly Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 merket ikke at den ble tatt ut. Litt vondere etter at jeg hadde satt den inn første gang men merket ikke noe i det hele tatt andre gang jeg satte inn
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Det gikk på 3 sekunder å ta den ut. Mye værre å sette den inn egentlig, for det tok lengre tid. Men min hadde satt seg litt feil, så det var ganske vondt i de 3 sekundene det stod på. .
Gjest otilie79;) Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Som de andre her sier, så fantes det ikke vondt i det hele tatt:) Ingen ting å grue for:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå