♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 I alle fall så skal alle muligheter prøves. Etter sykehus besøk både i går og i dag,er det klart for at jeg skal sette eggløsningssprøyte i morgen.Dvs at de beregner egg-uttak på tirsdag,og forhåpentligvis innsett på torsdag.Jeg har 3+2 store flotte egg,og mange små som faller fra.Jeg er kjempeglad,og full av forventning.Hormonene råder,men kanskje er jeg heldig og får ruge i sommer solen. ) Dette er min oppstart på en forhåpentligvis flott sommer på mange vis... Hva med dere da jenter?Har alle tantene stillt opp denne runden? Jeg krysser det som krysses kan jeg. Det er en ting som er sikkert-vi er mange som har ventet tålmodig... Så det burde ikke være usansynlig at det snart var vår tur....? Klem fra
martine68 Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Så flott at eggene modnes vilsågjerne. Håper alt går som planlagt i uken som kommer slik at du kan ruge neste helg. Tenk på det. En liten spire som leter etter et fin sted å slå seg ned. Måtte du lykkes nå vilsågjerne. Skal følge med deg i dagene som kommer. Krysser alt jeg har og sender deg mange positive tanker i dagene som kommer. Mange solvarme klemmer fra trønderen
Dolly Duck Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Er det noen jeg håper lykkes nå, så er det du vilsågjerne!!! Masse lykke til i tiden fremover, jeg håper den blir utrolig fruktbar for deg!! Stor klem! =)
♥ DAME Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Ååå, ønsker deg masse lykke til ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥ ) Jeg skal fjerne noen pollypper på fredag, men du sa jeg ikke trengte å kvi meg, sååå jeg stoler på deg siden du har vært igjennom det samme..) Håper JEG OG DU og mange andre slitere her inne får en liten spire i løpet av sommeren ) KRYSSER FINGRER OG TÆR FOR OSS!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Hei på dere jenter ! Ja nå er det lysere tider,og håp for oss alle. De sier at solen har stor påvirkning på vår forplantningsevne... Så jenter...Nyt solen ! TroHåp&Kjærlighet: Lover deg-du har ikke noe å grue deg til! I kveld har jeg satt egg-løsnings sprøyten. Knekket og blandet 3 ampuller,og stukket sprøyte for siste gang denne runden..Skar meg i fingeren også...hehe... Men det er aldri så galt at det ikke er godt for noe... Spennende ! Klem )
gull-ønske Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Hei Vilsågjerne! Det blir spennende å følge deg i tiden fremover nå. Du må huske å holde oss oppdatert da. Krysser alt for at du får full klaff denne gangen! Gode ønsker fra
jenkas69 Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Så spennende vilsågjerne! Håper inderlig du lykkes! Egguttak i morgen da? Krysser fingrene for at de henter ut gull-egget, som så blir befruktet og fester seg vakkert i livmoren og blir til en søt baby om ca ni mndr. Lag deg noen gode bilder av det på netthinnen! Lykke til!!!
evigoptimist Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Krysser fingrene og håper på en sommer med spire i magen=) Lykke til imorgen!!!!
Madame Prompadour Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Kjære Vilsågjerne, Jeg håper så inderlig at det er juni som er din måned!!! Kan godt tenke meg å ha juni på min liste også - siste gang vi prøver på egen hånd - så er det til med opp- og nedregulering for meg også, ser det ut til - hvis de ikke plutselig har fullt opp på sykehuset, da. Er litt nervøs og veldig spent - lurer fælt på om jeg reagerer sterkt på sprayen, om jeg får til å sette sprøyter, om det blir noe, om det blir der det skal være etc. Mange tanker gjennom hodet - fremfor alt leter jeg litt etter romantikken i dette. Men - vi vil ha barn, så da må vi gjennom! Klem og gode ønsker til deg
atpåklatt08? Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 det høres lovende ut vilsågjerne-det er absolutt din tur nå!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2007 Hei igjen jenter ) Da har jeg kommet hjem i fra egg uttak. Sitter i sofaen med lap top på fanget,og er godt susete i hodet. Lettere på en snurr kan man vel si. Men endelig kan jeg få servere litt gode nyheter. Jeg fikk ut 7 flotte egg ! Jeg er så kjempe glad nå ) I morgen klokken 13 vil jeg få vite hvordan befriktningen har gått,og på torsdag om videre deling...Forhåpentligvis blir det nå innsetting på torsdag !Her krysses fingrene nå ! Klem fra
Dolly Duck Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 ÅÅÅ, så spennende vilsågjerne!! Hele 7 egg! Det er jo steinbra (syns jeg husker du hadde "bare" ett eller to sist gang). Nå skal du se det blir gang på sakene. ETT av dem må jo bare blir fullstendig vellykket!! Jeg krysser alt jeg har og gleder meg til fortsettelsen! Stor klem fra meg =)
skifer Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 7 egg,så flott,håper mange lar seg befrukte og deler seg fint. Lykke til Klem Skifer
♥ DAME Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Krysser BÅDE fingrer og tær for deg Vilsågjerne )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. juni 2007 Hei på dere jenter ) I dag stråler jeg om kapp med solen ) I magen min befinner det seg en potensiell baby ! Og ikke bare det,min kjære og jeg har også 2 stk flotte baby potensialer til overvintring i fryseren på sykehuset. Dette er så stort for oss,og så mye mere enn vi har tort å håpe på. Nå er det bare krysse det som krysses kan. Klem igjen fra
jenkas69 Skrevet 14. juni 2007 #16 Skrevet 14. juni 2007 For en herlig nyhet vilsågjerne! Kan se for meg hvordan du stråler nå ja:) Krysser alt jeg kan for deg nå, og ønsker lykke til i bøtter og spann!
martine68 Skrevet 14. juni 2007 #17 Skrevet 14. juni 2007 Dette er bare helt fantastisk vilsågjerne. Du har vell aldri vært så nære å bli gravid noen gang. Nå får du ruge og kose deg. La mannen din dulle og stelle rundt deg. Nå ble jeg bare så glad. Skal nok følge med hvordan det går med deg. Mange gratulasjonsklemmer fra
skifer Skrevet 14. juni 2007 #18 Skrevet 14. juni 2007 Åhh så herlig og nervepirrende på en gang da..tenk at du ruger på en spire nå,håper den klorer seg kjempegodt fast:) Masse lykke til Klem Skifer
håperpå7 Skrevet 14. juni 2007 #19 Skrevet 14. juni 2007 Jeg krysser alt som er for at det skal lykkes for deg!
Ine:) Skrevet 15. juni 2007 #20 Skrevet 15. juni 2007 Det er så godt å høre Vilsågjerne, at alt har gått så bra denne gangen! Håper inderlig det er din tur nå! Klem,
Dolly Duck Skrevet 15. juni 2007 #21 Skrevet 15. juni 2007 Nå krysser vi fingrene og håper denne lille spiren blir i 9 måneder! Jeg synes virkelig det er din tur nå!!! =) Stor klem fra tante
gull-ønske Skrevet 15. juni 2007 #22 Skrevet 15. juni 2007 Visst er juni din måned Vilsågjerne!!! Så deilig det må være, forstår godt at du stråler nå. Vi har ventet lenge på dette og krysser alt for at spiren finner seg godt tilrette hos deg. Du får holde oss oppdatert på eventuelle symptomer fram til testdagen. Ha en flott ruge-helg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå