Gå til innhold

Kom frem, jeg savner dere!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er alle sammen?

Sug Lut, M1g, Belmina?, Råddåræva, RundLurt, KaMa, Hufsemor, supergyda?

Og hvor er mennene? Daniel? Yppert?

Har alle tatt sommerferie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jo her, duger ikke jeg? ;o))

Skrevet

Nei, *ler*...joda, men dere er ikke akkuratt de artigste?

Skrevet

Eh, takk da:-/

-Cat og jeg hadde det i allefall veldig artig på årsmøtet i skrivepolitiet;-)

-Ikke sant vel, Cat.68?

Skrevet

JEG er jævlig artig. Men innlegget ditt var faen meg ikke artig.

Skrevet

Jeg synes at skrivepolitiet har tapt seg etter dette møtet. På tide med ny razzia snart?

Skrevet

*støtte*

Du er skikkelig artig, Juni;-)

Skrevet

Yes!! Vi hadde det drit artig ;o))

Skrevet

Tapt seg?? Du skjønner det at det tar litt tid før man kommer seg igjen etter etter et slikt treff. Kommer sterkere tilbake da vi fått smeltet alle inntrykk. hehehehe;o))

Skrevet

ha.. første gangen jeg er blitt savnet av anonym:-) må være for at hun kjeder seg det:-)

Selvsagt er vi her, men når sola skinner og ungene brenner så må faktisk jeg som far stille opp:-) Ikke alle som har mulighet til å sitte på dib hele dagen vet du:-)

Skrevet

Åååååå jeg syns nå du har plenty med tid jeg, Dryppert. Du er jo "alltid" her.

Skrevet

Har pc overalt hvor jeg er:-) Til og med på stranda... noen leser VG. andre krangler på dib:-) Eneste som irriterer meg er at det går ut over mine arbeidsprestasjoner på jobb.. jeg klarer jo ALDRI å gi meg i en diskusjon..nesten blitt en sykdom, men skal avdibitisere meg snart. Plenty av tid skyldes at jeg er alenefar:-)

Skrevet

Jeg er artig-BARTI, til og med. Nå skal jeg ETE. *Nuss til lilja*

Skrevet

ååååååååååååååååååååååååh noen har lagt merke til meg her inne, overaskende. betyr det at jeg er her litt mye? shitt.

og så er jeg en av di artige, hjelpes.

men tusen takk for at du husket meg, bare to ting: hvorfor er du anonym? og hvorfor står det spørsmålstegn etter nicket mitt?

Skrevet

HALLO.....er en snev av ferie, ja...+ at her hælvetes maskina har blitt sååå treig...er vist dårlig signal, så gubben skal få oppi teilla å kapp ei gren i morgen. Så får vi se om det hjelper...................=0)

Skrevet

er her nå jeg?

det er bare en smule varmt her.

Skrevet

*tørke jord av fingrene* Holder på å ordne hage rundt ny huset mitt, pluss at jeg sitter ute i sola og er sosial dagen lang, men jeg har ikke glemt dere=0)

Skrevet

Titt tei, her er jeg .-)

Men det er for varmt til å sitte på pc-en hele dagen. Kommer sterkere tilbake en dag det regner.

Skrevet

Har du tenkt å gjøre noe veldig spennende om vi dukker opp her alle sammen?

Men siden du spurte... Jeg omkommer i solen. Ikke noe særlig ork til hverken krangling eller meningsytringer.

Skrevet

Nei jeg bare savner de kjente nickene. De morsomme :o))))

Hvor er alle? Hvor er KongTom, hvor er Knusmegharenurtsomvokserihodet???? Hvor er ev@drian? Hvor er Pingu? Hvor er Haldenjenta og Silja27? Og hvor er Libido? Hvor er Daniel27 og hvor er Dr. Yppert? Hvor er Wildchild? Hvor er pappa Morten? Hvor ER tåa? Og hvor er ....ja jeg kunne holdt på lenge som du sikkert skjønner. Kos dokker i varmen :o)

Skrevet

Jeg vil ikke si hvor jeg er siden ingen spør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...