1kar&1møy&meg™ Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 har gitt kornblanding til vesla, den pakken til nestle fra 8 mnd. Synes liksom den smakte litt... tja hva skal jeg si....? tamt? vel jeg har iallefall gitt henne det noen dager og plutselig i kveld ser jeg det står: "tilberedes med melk" på pakken! hehe huff skikkelig ammetåke enda jeg visst.
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 hehehe...kjenner meg igjen..bortsett fra at jeg blandet med melk istedenfor vann ;P tok det for gitt jeg det som sto på pakken hehe..bare antok at det skulle blandes med melk hehe...så feil kan man ta ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå