Gå til innhold

huff går det ann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har gitt kornblanding til vesla, den pakken til nestle fra 8 mnd. Synes liksom den smakte litt... tja hva skal jeg si....? tamt? vel jeg har iallefall gitt henne det noen dager og plutselig i kveld ser jeg det står: "tilberedes med melk" på pakken! hehe huff skikkelig ammetåke enda jeg visst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe...kjenner meg igjen..bortsett fra at jeg blandet med melk istedenfor vann ;P tok det for gitt jeg det som sto på pakken hehe..bare antok at det skulle blandes med melk hehe...så feil kan man ta ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...