Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 slimproppen gikk i går, med bittelitt blod... men så oppdaget jeg i stad at de lukter blod der nede fra.. akkurat som den metalliske lukten når man har mensen.. men det er ikke noe blod der.. kommer bare litt slim fortsatt i ny og ne... noen andre som har hatt denne lukten? kan det bety at der er noe blod inni der som ikke er kommer ut eller hva?
Xenaen Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Hm, hvis det ikke er fostervann som lukte? Nei jeg vet ærlig talt ikke, ring føden og fortell. Det kan jo være den tegninga som du fikk i starten som lukter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå